חיפוש

לויטרה – כך תזהו אם מדובר במוצר פיראטי או מקורי

קיימים היום אין ספור מוצרים שמוצעים לנו לרכישה על ידי רשתות שונות, כמו גם באתרי האינטרנט השונים.

היות וההיצע גדול כל כך, לא תמיד אנחנו מצליחים להבחין בין מוצרים מקוריים לבין מוצרים פיראטיים, שמיוצרים בצורה לא חוקית ולא תמיד מורכבים מרכיבים שטובים עבורנו לשימוש.

הדבר הזה הופך קריטי מאוד במיוחד כאשר אנחנו מדברים על מוצרים שיש להם מגע ישיר עם הגוף שלנו, כמו לויטרה, ולכן הכנו לכם כמה טיפים כדי שתוכלו לזהות האם מדובר במוצר פיראטי או מקורי.

אז קדימה, בואו נתחיל!

 

"המתחזים" גרסת החומרים הטבעיים: אל תתנו לאף אחד למכור לכם לויטרה פיראטית

אז כן, לצערנו קיימים היום לא מעט אנשים שמנסים להתחקות אחרי מוצרים מסויימים, ולייצר אותם מתחת לרדאר באופן לא חוקי, ומחומרים שטיבם מוטל בספק. לצערנו, לא מעט לקוחות תמימים נופלים בפח, ומוצאים את עצמם רוכשים כל מיני מוצרים במחירים יקרים ביותר, ולבסוף נאלצים לגלות שמדובר על מוצר שהם לא יכולים לעשות בו כל שימוש, או שהשימוש בו מזיק להם בצורה משמעותית.

על מנת שלא תצטרכו להתמודד עם סיטואציה כזו, כדאי להבין איך תוכלו להבדיל בין מוצרים מקוריים לבין מוצרים אחרים, ולשמור על הבריאות שלכם.

 

חפשו את אישור משרד הבריאות

כשמדברים על חומרים שיש להם מגע ישיר עם הגוף כמו לויטרה, בין אם דרך נטילה או בליעה ובין אם דרך מריחה, הדבר הזה הופך להרבה יותר משמעותי. שימוש בחומרים פיראטיים שעלולים לסכן את הגוף שלכם הוא שימוש שעלול לעלות לכם, במקרים הגרועים ביותר, בחיים שלכם, ולכן תצטרכו להיות כאן סופר זהירים, יותר מאי פעם.

הדבר הכי טוב לעשות הוא קודם כל לחפש את אישור משרד הבריאות על גבי המוצר. מוצרים מקוריים ישאו על גבם את החותמת של משרד הבריאות, מה שיוכל להבטיח לכם שמדובר על מוצר מקורי.

 

פירוט של רכיבי המוצר – דעו מה אתם רוכשים

כל מוצר שנמכר לכם אמור להכיל גם רשימת רכיבים. ככל שרשימת הרכיבים תופיע על גבי המוצר, תוכלו להבין שמדובר על מוצר מקורי. ברוב הפעמים מוצרים פיראטיים לא ישושו לפרט לכם מה נמצא בפנים, וגם אם כן – חשוב לוודא היטב מה הפירוט שכתוב על גבי המוצר.

למשל לויטרה טבעית צריכה לכלול חומרים טבעיים בלבד. אם תציצו ברשימת הרכיבים ותגלו רכיב שלא נשמע לכם מוכר או טבעי, זה בדיוק הזמן להתחיל לחשוד.

 

רכשו מוצרים אך ורק מחברה מוכרת

כדי להבטיח במאה אחוז שאתם רוכשים מוצר מקורי, רכשו אך ורק אצל מותגים שאתם מכירים. למשל, לרכישת לויטרה טבעית בצורה בטוחה אתם יכולים להיכנס לאתר האינטרנט של חברת טבע אונליין, הידועה בתור אחת החברות המוכרות ביותר בתחום. תהנו!

 

רופא וכדורים

אולי תאהבו גם את

משחק פוקר
מה זה סוכן 7XL ומה תפקידו?

מכירים כבר את פלטפורמת 7XL? ה-מקום לשחק בו פוקר אונליין? כנראה שכן. נגיד ואתם מצטרפים ונהנים שעות במשחק בטורנירים מול כול העולם. אבל פתאום קרתה

קראו עוד »