חיפוש

כמה עולה פגישת ייעוץ עם עו"ד עבירות מין

עבירות מין נחשבות לעבירה פלילית ובתי המשפט בישראל רואים בהם כחמורות ביותר. לצערנו, יש לא מעט נשים וגברים שהותקפו מינית ובחרו שלא לפנות לעורך דין מכיוון שאלה סברו שמדובר בהליך יקר עבורם (מבלי שערכו בירור בנושא). מדריך זה עולה לרשת, כדי להציג בפני כל דורש את המחירים העדכניים שתשלמו על פגישת ייעוץ עם עורך דין שבקיא בתחום. מטרת המדריך היא להעלות את המודעות לנושא ולאפשר לכל אחד להבין אם ההליך מתאים למצבו הכלכלי.

 

תכירו תחילה בהגדרה של "עבירות מין"

בעוד כמה רגעים נציג בפניכם את העלות של פגישת הייעוץ עם עורך דין שעוסק בעבירות מין. רגע לפני שזה יקרה, עלינו ליישר עמכם קו ולהציג את המונח "עבירות מין" במילים פשוטות, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם פונים לעורך הדין המתאים. נציין שמדובר במונח שכולל תחתיו סוגים שונים של עבירות, למשל:

  • הטרדה מינית
  • אונס
  • מעשה סדום
  • פדופיליה ועוד

 

אלה העלויות המשוערות

כל עורך דין שבקיא בדיני עבירות המין צפוי להציג תמחור שונה עבור פגישת הייעוץ. המחיר נקבע בדרך כלל בהתאם לוותק בתחום. כאשר עורכי דין מנוסים, צפויים לגבות סכום גבוה יותר על פגישת ייעוץ, בעוד עורכי דין מתחילים יציגו בפניכם מחירים נמוכים. לא נלאה בפרטים ונאמר שטווח המחירים נע בין 500 ₪ ל – 1,000 ₪ לפגישה. אנו ממליצים לפנות לעורך דין מקצועי לקבלת ייצוג משפטי הולם בבית המשפט. בפסקה הבאה נסביר מה עומד מאחורי המלצה זו.

 

בחירה במקצועיות

פנייה לעורך דין מתחיל עשויה להתגלות כטעות. הרי אומרים שהניסיון עושה את שלו. הדבר נכון גם לגבי תביעות על הטרדה מינית. שכן, עורך דין בעל ניסיון רב בתחום, יוכל לייצג אתכם על הצד הטוב ביותר. הוא יידע להתמודד עם הקשיים שמוערמים לא פעם מהצד התוקף ולהציג את הראיות שיובילו לניצחון המיוחל.

 

המסקנה: תתמקדו באיכות

עכשיו ברור לכם שתצטרכו להתמקד באיכות השירות ולא בעלות. שכן, תביעה שמוגשת כנגד אנס, מטריד מינית או פדופיל צריכה להתקיים באופן מקצועי על ידי עורך דין בעל ניסיון. נסביר שהפוגע עשוי להמשיך בביצוע המעשים המגונים במידה והתביעה תוגש באופן רשלני על ידי עורך דין מתחיל שלא יבצע את עבודתו נאמנה. האחריות מוטלת עליכם. לכן, אתם צריכים לבחור בעורך דין מוסמך, מומלץ ובעל ניסיון ולשלם את הסכום הדרוש. דעו שזכייה בהליך תזכה אתכם בסכום כסף רב שיאפשר לממן את פגישת הייעוץ ושכר הטרחה הכולל.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לקבוע פגישה

פגישת ייעוץ עם עורך דין שעוסק בדיני עבירות מין צפויה לעלות בין 500 ₪ ל – 1,000 ₪. התמחור משתנה בין עורך דין אחד לאחר, בהתאם לקריטריונים שונים, כאשר הניסיון בתחום הוא הבולט ביותר.

עורך דין

אולי תאהבו גם את