חיפוש

כמה עולה לתקן ניאגרה סמויה

אם הגעתם לכאן, כנראה שהגעתם למסקנה שהגיע הזמן להזמין איש מקצוע שיטפל בניאגרה הסמויה שלכם.

כדי לחסוך לכם את השוואות המחירים בין אנשי המקצוע השונים, עשינו את העבודה עבורכם ויצאנו לבדוק כמה תצטרכו לשלם על תיקונים שונים של ניאגרה סמויה.

בשורות הבאות נציין בפניכם תקלות נפוצות ולצדן, את המחירים שאתם צפויים לשלם לבעל המקצוע.

כך שכל מה שאתם צריכים לעשות כעת זה לשתות כוס קפה ולקרוא את השורות הבאות בעיון רב:

 

תיקון ראשון: מים שמחלחלים אל האסלה מבלי שהורדתם את המים

מדובר באחת התקלות הנפוצות ביותר בניאגרה באופן כללי. כשמדובר בניאגרה סמויה, התקלה עשויה לנבוע בעקבות המצבים הבאים:

  1. גומיות שנשחקו

באופן כללי, רוב התקלות קשורות לשתי גומיות האיטום הקטנות שעושות לא מעט צרות. במצב שכזה, אתם תצטרכו כנראה להחליף את הגומיות (יש כמה גומיות וחשוב לציין שלא משנה באיזו גומייה מדובר). המחיר עבור תיקון שכזה צפוי לעלות לכם בסביבות ה-450 ₪.

 

  1. מצוף תקול

במצב שבו יש תקלה במצוף, המים העודפים מחלחלים מהניאגרה לאסלה. אם זו התקלה אצלכם, אתם יכולים לנסות לתקן אותה לבד או לפנות לאיש מקצוע שידרוש מכם כנראה בסביבות ה-300 ₪ עבור התיקון.

 

תיקון שני – לאחר לחיצה על לחצן ההדחה, האסלה לא נשטפת במלואה

מדובר בתופעה נפוצה שגורמת לרבים לתהות בעצם כמה עולה לתקן ניאגרה סמויה. גם כאן המחיר משתנה  בהתאם לסיבה. להלן 2 הסיבות האפשריות להתרחשות של תופעה זו:

  1. הצטברות של אבנית על מנגנון ההדחה

הצטברות של אבנית על המנגנון מונעת ממנו לבצע את הדחת המים. ניתן לנסות ולטפל בתקלה זו באופן עצמאי. אם כבר ניסיתם לבצע זאת והתקלה לא נפתרה, אתם צריכים לפנות לבעל מקצוע שיחליף כנראה את מנגנון ההדחה. העלות של תיקון כזה צפויה לעלות לכם בין 350 ₪ ל- 650 ₪.

 

  1. אבנית בחורים הקטנים שנמצאים בדפנות האסלה

אם יש לכם אבנים בחרירי האסלה, הם גורמים לחסימה של מים. במקרה שכזה, בעל מקצוע צריך לנקות את האבנית עם חומרים מיוחדים. אבל, כדאי שתדעו שזה לא אומר שהתקלה לא תחזור על עצמה בעתיד. בעלי מקצוע ממליצים להתקין במצב שכזה אסלה חדשה ולהימנע מהזמנה חוזרת של בעל מקצוע לתיקון הבעיה. אם בכל זאת תרצו לנקות את האבנית, אתם תצטרכו לשלם בין 250 ₪ ל-350 ₪ עבור הטיפול.

 

לסיכום

אלו היו כל הפרטים שאתם צריכים לדעת העלויות של תיקון ניאגרה סמויה. כעת, אתם יכולים ליצור קשר עם בעל מקצוע שהומלץ לכם על ידי מכרים ולבדוק אם הצעת המחיר שלו תואמת להצעות המחיר האופייניות בשוק. אם מסיבה כלשהי, תחליטו לבצע את התיקונים באופן עצמאי, כדאי שתשימו לב שאתם רוכשים חלקי חילוף איכותיים עם אחריות. מאחלים לכם שתבחרו נכון, שיהיה בהצלחה!

 

שטרות

אולי תאהבו גם את

רצפה
אלו סוגי פוליש לרצפה יש?

פוליש לרצפה מכניס לבית תחושת רעננות, יוקרה וניקיון. קיימות מספר דרכים להפוך את המרצפות העכורות למבריקות ונקיות. כדי להשיג את האפקט המושלם חשוב להכיר את

קראו עוד »
איש תחזוקה
החשיבות שבבדיקת קרקע

כשאנחנו עוברים ברחוב ונתקלים בפרויקט בנייה, אנחנו מודדים את ההתקדמות לפי הנראית לעין, כמו עמודים או קירות. אנשי מקצוע, לעומת זאת, יודעים שעוד הרבה לפני

קראו עוד »