חיפוש

כמה עולה הובלת דירה?

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה הובלת דירה, כנראה שעדיין לא ביקרתם את דוקטור גוגל. אם תבקרו את הדוקטור הוא יציע לכם לסקור מחירוני הובלות מומלצים לצרכן. יחד עם זאת, יהיה גם כדאי לערוך השוואת מחירים בין חברות ההובלה השונות. עד שתעשו זאת, בואו נדבר על מחירי הובלת דירה.

מעוניינים להוביל דירה אבל לא יודעים כיצד לאתר את חברת ההובלות בצורה נכונה? לא יודעים גם מה הם המחירים הממוצעים לשירותי הובלות? אם כך, אנחנו רוצים לעשות סדר בדברים ולדבר על עלויות הובלה, מחירי הובלות עם מנוף ועוד. רגע לפני השוואת מחירים בין חברות הובלה מקצועיות, חשוב גם לברר מה הם סוגי השירותים המוצעים לכם.

 

מה הם המחירים הממוצעים על שירותי הובלות בשוק?

אנחנו שואלים את עצמנו כמה זה עולה? כמה אמורים לעלות שירותי הובלות על ידי חברת הובלה מקצועית. ובכן, שירותי הובלות נעים בין טווחי מחירים של 500 ₪ ועד 5,000 ₪ ומעלה. אם למשל תרצו להוביל מפעל שלם, יהיה מדובר בשירות שיעלה אלפי שקלים בממוצע.

יחד עם הובלות מפעלים, ישנן גם הובלות קטנות יותר כמו הובלת דירה. הובלת דירת חדר אחד תעלה לכם בערך 1,000 – 1,250 ₪. יחד עם זאת, חשוב יהיה לקחת בחשבון את סוג השירות שאתם צריכים. אם תצטרכו גם שירותי אריזה ומיגון לפני הובלה, יהיה צורך להוסיף לכך כ-500 ₪ בעבור אריזת דירת חדר אחד.

 

כמה עולה להוביל דירת 2-3 חדרים?

הובלת דירת 2 חדרים תעלה לכם בממוצע 1,400 ₪. יחד עם זאת, במקרים רבים יהיה צורך גם להפעיל מנוף במהלך הובלת דירה. אם ישנה בעיית גישה אל הבית שלכם שממנו צריך להוביל ציוד, הובלת מנוף לדירת 2 חדרים תעלה בערך 2,500 ₪.

כמובן, מחיר זה עשוי להשתנות בהתאם לנסיבות הסביבתיות. בחלק מהמקרים, ההפעלה של המנוף תהיה אך מיותרת ויהיה צורך להפעיל במת הרמה. בין אם כך או כך, השירות יהיה יקר יותר מאשר הובלת דירת 2 חדרים ללא מנוף. צריכים להוביל דירה גדולה יותר? הובלת דירת 3 חדרים תעלה לכם 1,550 ₪ – 1,750 ₪ בממוצע.

 

כמה עולה להוביל דירת 4 חדרים ומעלה?

רגע לפני שכירת שירותיה של חברת הובלות מקצועית, חשוב לוודא שאתם נהנים משירותי הובלות עם אחריות. בין אם אתם משלמים סכום כזה או אחר לחברת ההובלה, תעגנו את האחריות שלכם בחוזה התקשרות אל מול החברה. הובלת דירת 4 חדרים עם אחריות, תעלה לכם בדרך כלל 2,250 ₪ – 2,550 ₪ בממוצע.

אם אתם צריכים הובלת דירת 5 חדרים, היא תעלה לכם 2,750 ₪ – 3,200 ₪ בממוצע. רוב חברות ההובלה ישתמשו במשאיות הובלה עבור השירות, חלקן גם ישתמשו בטנדרים. בסופו של דבר, הכי חשוב לוודא שאתם מקבלים שירות מחברה מהימנה ובעלת ניסיון. אל תתפתו למחירים זולים במיוחד של חברות הובלה חובבניות.

כמה עולה הובלת דירה

אולי תאהבו גם את