חיפוש

כיצד מודדים מידת חזייה בבגד ים?

התאמת חזיית בגד הים לגופך בצורה המושלמת היא בין הדברים הקריטיים בקניית בגד ים חדש. אין ספק שאת רוצה להרגיש ואו כשאת נכנסת לבגד הים שלך, בכל זאת, מדובר על פריט הלבשה שחושף לא מעט, אז מובן לגמריי הרצון להרגיש בשיא. לכן, חשוב מאד להקדיש זמן לבחירת בגד הים ולמדוד נכון את הגוף שלך כדי שתוכלי לבחור את המידה והסגנון המתאימים והמחמיאים ביותר.  להלן כל המידע הרלוונטי לרכישת בגד ים חדש. 

 

הכירי את מבנה הגוף שלך

לפני שאת מתחילה לעשות קניות, חשוב לדעת אילו סגנונות בגד ים נראים הכי טוב על מבנה הגוף הספציפי שלך. לכן בעת בחירת בגד ים, חשוב שתקחי בחשבון את מידת החזייה שלך, גודל הקאפ וצורת הגוף שלך. כדאי גם לחשוב על כל תכונות נוספות אשר חשובות לך, כמו חזייה מובנית בעלת עצם או רצועות מתכווננות וכדומה.

מידת חזייה בבגד ים

לאיזו מטרה את רוכשת בגד ים?

אולי זה ישמע מצחיק אבל חשוב להבין כיצד את מתכננת להשתמש בבגד הים שלך. מה הכוונה? ובכן, אם את שחיינית תחרותית או גולשת לדוגמה, סביר להניח שתצטרכי משהו מותאם ויעיל יותר.  כמובן שבמידה וכל שאת עושה הוא רק להשתזף ליד הבריכה, את יכולה לבחור משהו יותר רגוע, יפה ונוח.

 

בחירת הבד הנכון

בדים שונים מספקים רמות שונות של תמיכה וכיסוי. ניילון וספנדקס הם החומרים הנפוצים ביותר בשימוש בבגדי ים והם מספקים תמיכה וכיסוי נהדרים. אך כמובן שקיימות אופציות רבות כך שתוכלי לבחור את הבד שהכי מוצא חן בעינייך.

 

אקססוריז

אל תשכחי לאבזר את המראה שלך עם איזו חצאית או שמלה תואמות שישמשו אותך בשהייה לצד הבריכה וזוג משקפי שמש שיקים. האקססוריז האלו יכולים להוסיף נופך של תחכום למראה שלך וביכולתם גם לשמש כפריט להצנעה בהסתובבות בבריכה או בחוף הים.

מידת חזייה בבגד ים

החזיה המתאימה

בחירת מידת החזייה הנכונה בבגד ים יכולה להיות משימה קשה, אך עם הכלים והידע הנכונים, תוכלי למצוא אחת שמתאימה לך בול! הקפידי למדוד את החזה וההיקף הכללי שלך לפני הרכישה, נסי ומדדי בחנות סגנונות וגדלים שונים ואל תתביישי לפנות למוכרת על מנת לקבל סיוע בהתאמה.

 

שמרי על בגד הים

לאחר שמצאת את בגד הים המושלם, חשוב שתטפלי בו כמו שצריך. כדי שבגד הים שלך ייראה כמו ביום קניתו, חשוב שתקפידי לשטוף אותו במים קרים לאחר כל שחייה (בים או בבריכה) ולתלות אותו לייבוש. הימנעי משימוש בחומרי ניקוי קשים ומרככי כביסה, מכיוון שהם יכולים לפגוע בבד, בנוסף מרכך הכביסה יכול לסתום את נקבוביות הבד ולפגוע באיוורר בגד הים.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, מדידת מידת החזייה שלך בבגד ים היא שלב חשוב במציאת בגד ים שיתאים לך בצורה מושלמת. על ידי הקדשת זמן למדידה נכונה של הגוף שלך, תוכלי לבחור את המידה והסגנון המתאימים לך בקלות ויתכן שלא תצטרכי עזרה בחנות כלל. אז עכשיו כשיש לך את כל המידע שאת צריכה, הגיע הזמן לקצת שופינג טוב! עם הסגנון, המידה והאקססוריז הנכונים, את יכולה להיות בטוחה שתעשי מהפכה בחוף בקיץ הקרוב.

מידת חזייה בבגד ים

אולי תאהבו גם את

מה הפח הכי טוב
מה הפח הכי טוב?

בתי עסק, ארגונים, חברות ומוסדות ציבור, חייבים לבחור את הפח שהכי מתאים גם להם וגם לעובדים או לעוברי אורח. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין

קראו עוד »
4 דרכים להנציח את יקירכם
4 דרכים להנציח את יקירכם

הפרידה מהיקרים לליבנו היא אחד הרגעים המורכבים והעצובים בחיינו. אחת הדרכים להתמודד עם הכאב והאובדן היא להנציח את זכרם בצורה מכובדת וראויה. מהם אם כן

קראו עוד »