חיפוש

יום הולדת בסגנון אחר

אתם מתכננים לחגוג יום הולדת בקרוב, אבל אתם רוצים שתהיה לכם חגיגה ייחודית? כזו ששונה מיום ההולדת שחגגתם לפני שנה, שנתיים ושלוש? אם כך, אתם יכולים להיות רגועים, אתם בדרך הנכונה. במדריך הנוכחי נציין בפניכם את כל הטיפים שיאפשרו לכם לחגוג את יום ההולדת שלכם בסגנון אחר. הישארו אתנו ותגלו איך יראה יום ההולדת הקרוב שלכם.

 

טיפ מספר 1 – תחגגו בחוץ

תקופת הקורונה שינתה את החיים של רבים מקצה אחד לשני. הדבר נוגע גם לאירועים. הרי עד שנת 2020 היינו נפגשים באירועים במקומות סגורים, והיום? היום מרבית האנשים בוחרים לחגוג בחוץ כדי לשמור על בריאות האורחים. אנחנו מציעים לכם לחגוג בחוץ בגלל סיבות אחרות:

  1. יום הולדת שמתקיים בחוץ מאפשר לאנשים ליהנות מאוויר טוב
  2. יום הולדת שמתקיים בחוץ מאפשר לילדים המוזמנים לאירוע להסתובב בחוץ באין מפריע
  3. יום הולדת שמתקיים בחוץ הוא מקורי יותר

אם אתם רוצים יום הולדת מקורי ואחר, תבחרו מקום ייחודי לחגוג בו בחוץ. את הגינה של הבית או הדשא שליד בית העם תשאירו לאנשים אחרים שלא קוראים את המדריך הנוכחי.

 

טיפ מספר 2 – תבחרו מפעיל ייחודי

יכול להיות שאחותכם שוב תציע לעלות לבמה ולבצע קטעי סטנד אפ, יש מצב שאחיכם יציע להפעיל את האורחים עם סדנת ניפוח בלונים. אם זה המצב, כדאי שתגידו להם שהפעם אתם בוחרים בסגנון קצת אחר. תשכחו מכל מה שהכרתם ותחפשו אחר מפעיל ייחודי שמציע הפעלה שמתאימה לסגנון שלכם. אנחנו ממליצים לכם לבדוק למשל סדנה להכנת מאכלים שאהובים עליכם, סדנת יצירה או סדנת סטיילינג. העיקר שתבחרו בסגנון שנוגע לאופי שלכם, כך תאפשרו לאורחים שלכם להכיר אתכם מקרוב ועל הדרך, ליהנות ממפעיל מרתק. אם אין לכם רעיון למפעיל כזה, אתם יכולים ללחוץ על הקישור הבא ולקבל השראה ls-party.co.il.

 

טיפ מספר 3 – תצמצמו, תצמצמו ושוב – תצמצמו

נכון שעכשיו גיליתם שקשה להגיד את המילה תצמצמו יותר מפעם אחת? עם התובנה הזו תמשיכו אל המטרה הבאה שלכם שהיא קשה לא פחות – לצמצם את מספר האורחים. נכון שרחל מהעבודה אמרה שהיא תשמח להגיע לאירוע מבלי שבכלל הזמנתם אותה? ומה עם מירי מהנהלת החשבונות שכבר שריינה את התאריך עוד לפני שהספקתם להגיד משהו? אם זה אכן המצב אצלכם, זה הזמן להגיד לכולם: הפעם החגיגה תהיה מצומצמת. אם תגידו את זה ברור ועם ביטחון עצמי, לא תצטרכו לחזור על המילה המסובכת הזו. אם תהיתם מה מקור ההצעה לצמצמם את מספר האורחים, היא נובעת מתוך הידיעה כי יום הולדת בסגנון אחר חייב להיות אינטימי.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עוד רגע המדריך שלנו לעריכת יום הולדת בסגנון אחר נגמר, וזה הזמן שלנו לאחל לכם שתיישמו את הטיפים שצוינו לעיל ותערכו לעצמם יום הולדת בסגנון אחר וייחודי!

חוגגים יום הולדת

אולי תאהבו גם את