חיפוש

טעים לי: 5 דוכני האוכל לאירועים הפופולריים ביותר

דוכני מזון הם בחירה טובה לאירוע. מדובר בדרך נוחה, מגוונת ומהנה לספק מזון  איכותי עבור כל האורחים שלכם. אז אם אתם בדיוק מתכוננים לבחור דוכני מזון לאירוע מתקרב, החלטנו לספר לכם על חמשת דוכני האוכל הפופולריים ביותר באירועים בשנים האחרונות. בין אם מדובר ביום הולדת, בר מצווה, אירוע חברה או אפילו יום נישואין עגול – הנה הדוכנים שכדאי לכם לשקול! שיהיה בתאבון.

 

דוכן פיצה

מבין דוכני מזון פופולריים תוכלו למצוא כמובן את דוכני הפיצה, שמגיעים לרוב עם טאבון אישי. מדובר באחד המזונות הפופולריים ביותר שפונים למגוון רחב של אוכלוסיות. פיצה היא גם נוחה לאכילה, בין אם בעמידה או בישיבה, ולא מצריכה סכו"ם, דבר שהופך אותה לאופציה מצוינת לאירועים.

בדוכן פיצה ניתן להתאים את הפיצה באופן אישי לאורחים- אם זה בבחירת רטבים, תוספות וכדומה. כך כל אחד יכול לבחור את הטעמים העדיפים עליו! בנוסף, מדובר בדוכן חסכוני מבחינת כסף, מאחר ופיצה עשויה מחומרי גלם זולים במיוחד.

 

דוכן אוכל רחוב

דוכני אוכל רחוב יכולים להציע חווית אוכל ייחודית לאורחים. בדרך כלל אורחים מגיעים לאירוע ומצפים שיהיו בו מנות מורכבות וכבדות, אז אם אתם בוחרים בדוכני פלאפל, שווארמה וסביח- דבר זה יכול להפתיע ולשמח אותם. אוכל רחוב יכול להציע מגוון רחב של אפשרויות, וניתן להתאים אותו גם להגבלות תזונתיות מסוגים שונים- כגון טבעונות, צליאק וכו'. זאת גם דרך מצוינת לשבור את הרשמיות של אירועים מסוימים- אוכל רחוב יכול לייצר אווירה נינוחה ומהנה.

 

דוכן טורטיות

טורטיות מקסיקניות הן אופציה מקורית, ייחודית וטעימה במיוחד. גם מי שלא אוכל טורטיות ביום יום יוכל למצוא טעם שמועדף עליו. ניתן להתאים את מילוי הטורטייה באופן אישי ולהציע בדוכן גם טקילה כשתייה משלימה! אופציה זו יכולה להתאים גם למגוון הגבלות תזונתיות.

 

דוכן מרקים

דוכן מרקים הוא אופציה טובה לאירועים מכיוון שהוא מציע ארוחה חמה, מנחמת ומשביעה לאורחים שלכם. אופציה זו היא מושלמת לחודשים הקרים יותר! אפשר להציע מגוון רחב של מרקים, מאפשרויות קלאסיות כמו מרק ירקות לאפשרויות אקזוטיות יותר כמו מרק קארי תאילנדי. בנוסף, מדובר באופציה בריאה במיוחד. לא לשכוח את עמדת הלחם ושקדי המרק שצריכה לבוא לצד הסירים!

 

דוכן ופל בלגי

איך אפשר בלי קינוח מתוק וטעים באירוע? ופל בלגי יכול להתאים לכל הגילאים וניתן להרכיב אותו על פי הטעמים המועדפים על האורחים שלכם. אפשר להציע מגוון רחב של רטבים- שוקולד, וניל, מייפל, חמאת בוטנים וקפה. כמובן שעם הופל יגיעו גם שלל תוספות מהן ניתן יהיה לבחור, אם זה אגוזים, פירורי עוגיות, שבבי קוקוס וכדומה. אם אתם מזמינים דוכן ופל בלגי לאירוע שלכם- אל תופתעו שכל הערב אנשים יעמדו בו בתור!

דוכני מזון

אולי תאהבו גם את

ניפוח נרות עוגת יום הולדת
יום הולדת בסגנון אחר

אתם מתכננים לחגוג יום הולדת בקרוב, אבל אתם רוצים שתהיה לכם חגיגה ייחודית? כזו ששונה מיום ההולדת שחגגתם לפני שנה, שנתיים ושלוש? אם כך, אתם

קראו עוד »