חיפוש

טיפוח ויופי – לא לנשים בלבד

לעיתים נראה שרק נשים שומרות על שגרת טיפוח ויופי מושקעת, אך בשנים האחרונות גברים רבים הופכים להיות מטרוסקסואלים- גברים שבוחרים להשקיע בנראות ובטיפוח שלהם. גם הגברים היום מבינים שהם צריכים לטפח את עצמם למען בריאות ויופי כאחד. איך ניתן לשמור על טיפוח ויופי אצל המין הגברי? 

 

טיפוח הוא לא מילה גסה

הגבר החדש הבין בשנים האחרונות שעל מנת לשמור על בריאות, יופי ואטרקטיביות הוא חייב לשמור על שגרת יופי וטיפוח מתאימה. גברים נחשפים לנזקי השמש והגיל בדיוק כמו נשים אך משום מה הדעה הרווחת היא שרק נשים צריכות לשמור על עורן ולטפח אותו, אמונה שלא נכונה כלל.

המוצרים העיקריים אותם ניתן לשלב בשגרת הטיפוח של גברים הם תחליב לחות לאחר הגילוח, דיאודורנט, בושם, סבון פנים וסבון גוף. בקרו באתר של Glam42 כדי למצוא ולקרוא אודות המוצרים.

 

טיפוח השיער

טיפוח השיער הוא נקודה רגישה מאחר ורוב הגברים יסכימו איתי, רובם משתמשים בשמפו בלבד וגרוע מכך, השמפו משמש לניקוי השיער, הגוף ולעיתים גם הפנים. שמפו מיועד לשיער בלבד ורק אותו הוא נועד לנקות. שמפו טוב יעזור עם בעיות קשקשים, שיער יבש או שמנוני וישפר מאוד את מראה השיער שלך, כן, גם אם הוא קצר.

 

בישום

בישום איכותי וטוב הוא ללא ספק הטאצ׳ האחרון והמשמעותי ביותר בלוק של כל גבר. כאשר יש לגבר שובל של ריח טוב אחריו זה בהחלט מעלה אצלנו את רמת המשיכה. אנו אוהבות את הגברים שלנו נקיים ועם ריח איכותי והרבה מהאטרקטיביות שלהם נמדדת בכך, בדיוק כמו האטרקטיביות של הנשים.

 

טיפוח עור הפנים

טיפוח עור הפנים הוא כבר מזמן לא נועד רק לנשים. גברים נוטים להתגלח לעיתים קרובותֿ, הם לא נחשפים פחות לשמש מנשים ואפקט הזמן ללא ספק משפיע גם עליהם. שגרת טיפוח לגברים צריכה להיות מותאמת לעור שלהם ולתדירות הגילוח שלהם שכן זה משפיע על העור שלהם בין אם הוא רגיש או יבש יותר. עור הפנים הגברי יכול להסתפק בתחליב לאחר הגילוח וסבון פנים מתאים לגברים.

 

טיפוח הגוף

לעור הגוף עלולות להיות בעיות שונות כמו אקנה, יובש, כתמי שמש, פטריות שמש וכו׳. עור הגוף של גברים ונשים כאחד נפגע מכל אלה. חשוב להיוועץ באדם מתאים עבור שגרת טיפוח מתאימה לעור הגוף אשר תעזור לטפל בכל הבעיות שהזכרתי ותגרום לנו להרגיש טוב ובריא בעור שלנו. שגרת טיפוח טובה של גברים מתאפיינת בדיאודורנט וקרם גוף.

עבור הרבה גברים שגרת טיפוח נראית מסובכת ומורכבת כאשר לא מכירים אותה, אך היא פשוטה ובריאה כאשר מתחילים איתה ומתרגלים אליה. עם השנים מתגלים יותר ויותר יתרונות לשגרת טיפוח מושקעת עבור גברים והאטה של הזדקנות ופגמי העור כאשר שומרים עליו.

טיפוח ויופי

אולי תאהבו גם את