חיפוש

התקנת מצלמות בבית במחירים אטרקטיביים

מצלמות בבית כבר מזמן הפכו לחברות של בני האדם. כל אחד רוצה להרגיש בטוח בתוך הבית שלו, וגם כשהוא מחוץ לבית עליו להיות בטוח שהבית שלו מאובטח ומפוקח. ישנן אופציות מגוונות להתקנת מצלמות, אך החשובות מהן היא ההתקנה בתוך הבית, אחת כזו שתגרום לנו לשקט נפשי, וגם אם יהיה אירוע חריג, יהיה לנו תיעוד של המעשה ונוכל להעזר בזה.

 

התקנת מצלמה – היא הבחירה הנכונה

קודם כל עלינו להבין שבעידן המודרני שלנו, מצלמות הן לחלוטין חסרות תקדים. תמיד חשוב לנו להיות בבקרה על החפצים שלנו ולהבין תמיד מי נמצא איפה ומה. התקנת מצלמות כיום חלה כמעט בכל בתי עסק, כמו למשל אולמות אירועים בדרום, סופרים, קניונים ועוד. התקנת המצלמה נחוצה מכיוון שאנו תמיד יכולים להיות בשליטה על המתרחש בטריטוריה שלנו, וכיום כמעט כל חברת מצלמות מציעה גם צפייה דרך הסמרטפון החכם שלנו.

 

העלות של התקנת המצלמה מאוד משתנה

ישנן מספר רב של סוגי מצלמות, יש מצלמות שיותר מתאימות לתנועה מהירה וחולפת, כמו למשל מצלמות של כבישים או של חניון, ויש את המצלמות שמיועדות ספציפית לבית, כאלה ששומרות על טווח תנועה רציף ולא מאוד דומיננטיות בסביבת הבית. עלות של מצלמה פשוטה יחסית היא סביב 400₪, אך כשאנו בוחרים להתקין את המצלמות בבית על ידי איש מקצוע, העלות היא בממוצע בין 3,500₪-4,500₪.

ההתקנה מגיעה עם עוד מספר פריטים כמו למשל – כבלים, מכשיר ההקלטה, 4 מצלמות וכו׳. העלות משתנה מאחר וזה תלוי באיזורים שבהם אנו רוצים למקם את המצלמות, שכן כך הן תדרושנה יותר קליטה כשהן במרחק אחת מהשנייה, וכמו כן העלות של המצלמה עצמה גם תופסת חלק משמעותי בסכום הסופי.

 

הקושי בהתקנה תלוי ברמת העבודה

ההתקנה יכולה להיות מגוונת, אם יש לכם בית גדול ואתם רוצים פריסה נרחבת, כנראה שרק 4 מצלמות לא יעזרו לכם. התקנת מצלמות בבית, היא לא תהליך זול אך עם זאת – היא משתלמת לחלוטין. אם אתם מוסיפים עוד מצלמות, הן כרוכות בעוד זמן עבודה של המתקין, ועל כן המחיר יתייקר. ככל שהכבלים הקשורים למצלמות יתארכו, המחיר יהיה גבוה יותר. אם תדרשו את המצלמות במיקומים אסטרטגיים ומעט קשים, כנראה שתראו עלייה במחירים.

 

המחיר מאוד אטרקטיבי אל מול העבודה הפיזית

המחירים שצוינו לעיל, הם בהחלט משתלמים בסופו של יום. ההתקנה חלה באופן חד פעמי, ואתם יכולים להמשיך בחייכם ללא כל הפרעות. ההתקנה הינה חד פעמית, ולרוב חברות המצלמות יש אפילו אחריות לכמה שנים. המחירים נוחים, במיוחד כשאנו בעצם משלמים על דבר שנזדקק לו שנים על גבי שנים, והוא שומר עלינו בטוחים ושלווים. אם כבר אנו משלמים, חשוב שהדבר יהיה איכותי ויחזיק את הבית שלנו שקט ובריא למשך שנים.

מצלמות אבטחה בבית

אולי תאהבו גם את