חיפוש

הסוד הגדול של פותרי התשחצים

לאחרונה שמענו על סוד כמוס שהועבר בין פותרי תשחצים מושבעים. מדובר באנשים שאתם מקנאים בהם בכל פעם שהם מציגים בפניכם את התשחץ הפתור שלהם, אלה שמתפארים בידע הרב שיש להם. אנחנו כאן כדי לומר לכם שהגיע הזמן לפוצץ את הבועה ולהציג בפני כל דורש את הסוד הגדול שעומד מאחורי התשחצים הללו. הישארו אתנו ותגלו שלא הכול נוגע לידע כללי או ל – IQ  גבוה.

 

תכירו את הסוד הגדול שפותרי התשחצים לא רוצים שתדעו

קוראים יקרים, אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי מרבית מפותרי התשחצים בארץ הגיעו להישגים שלהם בגלל שיש ברשותם כתובת של אתר סודי (בקרוב הוא כבר לא יהיה כל כך סודי, מצטערים על זה). באתר הסודי יש מאגר עצום של פתרונות תחשצים.

כך שבעצם, כשה"מומחים" מגיעים למצב שבו הם לא יודעים את הפתרון, הם נכנסים אל האתר כשאף אחד לא רואה, מגלים את התשובה המתבקשת ורושמים אותה. כך הם עושים בכל פעם מחדש, עד שבסופו של דבר הם מסיימים את התשחץ ומציגים אותו לראווה בפני כל מי שנמצא בסביבתם.

תכירו את הסוד הגדול שפותרי התשחצים לא רוצים שתדעו

כל אחד יכול לפתור תשחץ – כך עושים את זה: השלב ה – 1

חשבתם שנציג בפניכם את הסוד הגדול מבלי להסביר לכם איך ליישם אותו? אם כך, אתם כנראה לא מכירים אותנו. המדריך הנוכחי לא רק יציג בפניכם את כל המידע הסודי, הוא גם יסביר לכם איך תוכלו לפתור תשחצים שלב אחר שלב, גם אם אין לכם ידע כללי נרחב.

בשלב הראשון אתם צריכים להיכנס אל האתר הסודי שזו כתובתו: arrowword.co.il. לחיצה על הלינק תוביל אתכם אל עמוד הבית. קראו את השלב ה – 2 ותגלו מה עליכם לעשות לאחר מכן.

כל אחד יכול לפתור תשחץ – כך עושים את זה השלב ה – 1 

 

כל אחד יכול לפתור תשחץ – כך עושים את זה: השלב ה – 2

השלב השני מתחלק לשניים. שכן, עומדות בפניכם 2 אפשרויות. האפשרות הראשונה היא להסתכל על פתרונות נפוצים שמופיעים בדף הבית. תבדקו אם אחד או יותר מהפתרונות הללו מתאימים לתשחץ שברשותכם. לאחר שתבדקו את העניין, תוכלו לעבור אל השלב השלישי.

 

כל אחד יכול לפתור תשחץ – כך עושים את זה: השלב ה – 3

בשלב זה, אתם צריכים לערוך חיפוש בשורת החיפוש של האתר. שם תצטרכו לכתוב את הביטוי שאינכם יודעים את התשובה שלו, למשל:

  • עיר בדרום הארץ
  • מקום מגוריו של הסוס
  • בור מים וכו'

כך יתאפשר לכם בעצם למלא את התשחץ שלכם במלואו.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך שפוצץ לכם את הבועה וגרם לכם להבין שלא כולם חכמים מסביבכם – הם פשוט מכירים את האתר הסודי. אתם יכולים בשלב הזה לשמור את האתר לעצמכם או להעביר אותו הלאה ולאפשר גם לאחרים לפתור את התשחצים שלהם מהיום ואילך בקלות רבה.

הסוד הגדול של פותרי התשחצים

אולי תאהבו גם את

מה הפח הכי טוב
מה הפח הכי טוב?

בתי עסק, ארגונים, חברות ומוסדות ציבור, חייבים לבחור את הפח שהכי מתאים גם להם וגם לעובדים או לעוברי אורח. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין

קראו עוד »
4 דרכים להנציח את יקירכם
4 דרכים להנציח את יקירכם

הפרידה מהיקרים לליבנו היא אחד הרגעים המורכבים והעצובים בחיינו. אחת הדרכים להתמודד עם הכאב והאובדן היא להנציח את זכרם בצורה מכובדת וראויה. מהם אם כן

קראו עוד »