חיפוש

המיגון הדרוש עבור ניסור בטון

כשזה נוגע לעבודות בנייה, ניסור בטון הוא אחד הדברים הקשים ביותר לביצוע. למעשה, ברוב המקרים, בטון יהיה חומר הגלם החזק ביותר ממנו עשוי מבנה נתון. כמו כן, ככל שריכוז הבטון גבוה יותר, כך הניסור יהיה קשה יותר.

בהתאם למורכבות של המשימה, היא דורשת אנשי מקצוע מיומנים וכלי עבודה עוצמתיים ביותר. בנוסף, עבודת ניסור הבטון היא עבודה מסוכנת למדי, לכן חשוב להקפיד על מיגון הולם. אז מה המיגון שמחייב כל עבודת ניסור בטון?

 

קצת על ניסור בבטון

רגע לפני שנעסוק במיגון הדרוש, חשוב להבין מה הם בכלל ניסור וקידוח בבטון. כאמור, בטון הוא חומר גלם נפוץ למדי בכל מה שקשור לבנייה, וכן העוצמתי שבהם.

כמו כן, הליכים רבים דורשים ניסור של הבטון הקיים במבנה, לעיתים לצורכי שיפוצים שונים ולעיתים לצרכים הנדסיים. בשל העמידות יוצאת הדופן של הבטון, הניסור בו קשה למדי ומצריך שימוש בטכניקות ייחודיות. כדי לנסר באופן בטיחותי, חשוב לפנות לאנשי מקצוע מיומנים בעלי ניסיון עשיר בקידוח וניסור בטון.

 

מיגון עבור ניסור בטון

בשל המורכבות שמייחדת ניסור בטון, וכן כלי העבודה הייחודים, קיים צורך בשימוש באמצעי מיגון בכל עבודה של ניסור בבטון. לשם כך, ריכזנו עבורכם כמה מאמצעי המיגון החשובים ביותר בעת עבודות ניסור וקידוח בבטון:

 

  • מסכות פה ואף

כשמבצעים ניסור בטון, נוצרת אבקת בטון שהנשימה שלה לאורך זמן יכולה להיות מזיקה לריאות. כדי להגן על אנשי המקצוע מפני חשיפה לאבקת בטון, חשוב להשתמש במסכות המגנות על הפה ועל האף. בנוסף, מסכות הגנה יכולות להגן על הפנים והעור מפני כלי חיתוך מסוכנים ומאבקת בטון שמשמשת לקירור הכלי חיתוך.

 

  • משקפי מגן

בזמן ניסור בטון, חלקים קטנים של הבטון יכולים לעוף לכל עבר, מה שיכול לגרום לפציעה לעיניים. כדי להגן על העיניים מפני חשיפה לחלקיקי בטון, חשוב להשתמש במשקפיים המגינים על העיניים מפני פציעה.

 

  • כפפות

כשמבצעים ניסור בטון, הידיים נחשפות לחומרים כימיים שיכולים לגרום לפגיעה בעור ולגרום ליבוש וגירוד. כדי להגן על הידיים מפני חשיפה וחומרים כימיים וכן מפני פגיעה מכלי חיתוך מסוכנים, חשוב להשתמש בכפפות המגנות על העור והפרקים מפני נזקים. בנוסף, כפפות הגנה עשויות לספק אחיזה מעולה ויכולות לעזור למנוע נפילות ופציעות.

 

  • בגדי עבודה

בזמן ניסור בטון, החומרים הכימיים והחום שמשתחרר מהכלי החיתוך עשויים לגרום לפגיעה בעור הגוף. כדי להגן על הגוף מפני החומרים המזיקים, חשוב ללבוש בגדי עבודה המספקים הגנה מפני חומרים כימיים וכן חום גבוה. הבגדים המיועדים לעבודה עם בטון צריכים להיות עמידים, מצוידים ברצועות נגד נפילה ופסי בטיחות.

 

לסיכום – לא מנסרים בלי מיגון

ניסור בבטון היא מלאכה מורכבת למדי ובעלת פוטנציאל סיכון גבוה. כדי לצמצמם את הסיכויים לפגיעה, חשוב להתמגן ולא לוותר על שום אמצעי מיגון. בהצלחה!

ניסור בטון

אולי תאהבו גם את

רצפה
אלו סוגי פוליש לרצפה יש?

פוליש לרצפה מכניס לבית תחושת רעננות, יוקרה וניקיון. קיימות מספר דרכים להפוך את המרצפות העכורות למבריקות ונקיות. כדי להשיג את האפקט המושלם חשוב להכיר את

קראו עוד »
איש תחזוקה
החשיבות שבבדיקת קרקע

כשאנחנו עוברים ברחוב ונתקלים בפרויקט בנייה, אנחנו מודדים את ההתקדמות לפי הנראית לעין, כמו עמודים או קירות. אנשי מקצוע, לעומת זאת, יודעים שעוד הרבה לפני

קראו עוד »
מעבר ציוד
מה עושה חברת משלוחים

בימים האחרונים אנו קוראים ברחבי הרשת כל מיני הודעות ופוסטים שגויים שעוסקים בפעילויות של חברות משלוחים שונות. הבורות בנושא גרמה לנו להבין כי עלינו לעצור

קראו עוד »