חיפוש

טיפים להתמודדות עם כל מה שצפוי לכם בהליך פשיטת רגל

הליך פשיטת רגל הינו הליך ארוך ומורכב אשר יכול להיות מרתיע בתחילה. יחד עם זאת מדובר בהליך אשר מטרתו לסייע לבעלי חובות גבוהים למחוק את חובותיהם ולצאת לדרך כלכלית חדשה, ועל כן מדובר בהליך שיכול לסייע לכם. על מנת לסייע לכם, ריכזנו עבורכם מספר טיפים להתמודדות עם ההליך כך שיעבור בצורה קלה ונעימה ככל הניתן, כך שבסוף ההליך תוכלו לשקם את מצבכם הכלכלי.

 

מה מצפה לכם בהליך פשיטת רגל?

הליך פשיטת רגל הינו הליך ארוך שנמשך מספר שנים. במהלך שנים אלה יוטלו על החייב הגבלות וסנקציות שונות וזאת במטרה לסייע לו לכסות את חובותיו בהסתייעות מהמדינה. בסוף ההליך ימחקו כלל חובותיו של החייב ויוסרו ההגבלות, ואז יוכל לצאת לדרך כלכלית חדשה.

 

טיפ מספר 1 – היעזרו בעורך דין

הגשת הבקשה להליך פשיטת רגל הינה ארוכה ומורכבת ומצריכה הצגת אישורים רבים ועמידה למול בית המשפט. על כן, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מומחה שייצג אתכם למול בית המשפט וילווה אתכם לאורך כל הדרך. עורך הדין יוכל לסייע לכם להגביר את הסיכויים לאישור ההליך. לעורך דין מומחה מומלץ לפנות לסיוע של עו"ד חדלות פירעון דניאל ינובסקי.

 

טיפ מספר 2 – היו סבלניים

הליך פשיטת רגל אורך מספר שנים וכאמור יוטלו עליכם מגבלות כלכליות. אומנם הדבר נשמע מרתיע ומלחיץ אך ככל שתהיו סבלניים יותר ותזכרו כי להליך יש סוף טוב עבורכם, כך תצליחו לעבור את ההליך בצורה טובה ונוחה יותר.

 

טיפ מספר 3 – הסתכלו לטווח הרחוק

כאמור, מדובר בהליך ארוך שנים ומגביל. בהתחלה מספר השנים יכול להרגיש ארוך אך חשוב להסתכל לטווח רחוק. לאורך כל ההליך הביטו תמיד קדימה ואף כדאי לתכנן את החיים שלכם בסיום ההליך. עם הזמן סוף ההליך יתקרב וככל שתבינו שהסוף קרוב יותר ובסוף תצאו לדרך כלכלית חדשה ונקייה מחובות, כך יהיה לכם קל יותר. שמרו את העיניים ממוקדות על המטרה.

 

טיפ מספר 4 – הקיפו את עצמכם בסביבה תומכת

לא פשוט להימצא בחובות ולא פשוט להכריז על פשיטת רגל ולהיות עם מגבלות כלכליות, לכן כדאי שלא לעבור את זה לבדכם. הקיפו את עצמכם בסביבה תומכת ומחזקת שתסייע לכם לצלוח את ההליך בצורה הטובה ביותר. סביבה תומכת תמיד תעזור לנו בתקופות מורכבות וקשות בחיים ולכן חשוב שיהיה מי שיזכיר לנו לחייך.

 

לסיכום – כך תתמודדו בצורה הטובה ביותר עם הליך פשיטת רגל

הליך פשיטת רגל הינו הליך ארוך ומרתיע, אך בסופו תזכו לצאת לדרך כלכלית חדשה. על מנת להתמודד עם ההליך בצורה הטובה ביותר מומלץ להיעזר בעורך דין, להתאזר בסבלנות היות ומדובר בהליך של מספר שנים, להביט לטווח הרחוק ולחשוב על סוף הדרך, ולהקיף את עצמכם בסביבה תומכת.

הליך פשיטת רגל

אולי תאהבו גם את