חיפוש

החומרים שמהם עשויים חיתולים למבוגרים

חיתולים למבוגרים עשויים מחומרים המאפשרים עצמאות רבה ככל הניתן לאדם הסיעודי או בגיל השלישי. כמיטק הינה חברה המייבאת ומשווקת חיתולים למבוגרים והינה ספק מורשה של הביטוח הלאומי, משרד הבטחון, קופות החולים ועוד, ניתן לקבל את מוצרי ההיגיינה עד לפתח הבית לנוחותכם, באחריות ואמינות. 

כמיטק

כמיטק הינה חברה ליבוא ושיווק פתרונות רפואיים שונים החל מפרוטזות וכסאות גלגלים ועד למוצרי ספיגה היגיינים. באתר החברה תוכלו להתרשם מן ההיצע הרב ולהזמין את כל צרכיכם במקום אחד, לנוחותכם ולחסכון כספי משמעותי.

החברה מספקת מוצרים לכלל ציבור הנכים ומרותקי המיטה, הגיל השלישי והחולים הסיעודיים, עובדת מול משרד הבטחון, ביטוח לאומי, קופות החולים, ועוד. במידה ואתם זקוקים להזמנת חיתולים למבוגרים עבורכם או עבור יקיריכם, פנו לאתר החברה והזמינו עוד היום את המוצרים אל ביתכם.

 

חיתולים למבוגרים

חיתולים למבוגרים הינו שם כולל לסוגים רבים של מוצרי ספיגה היגיינים למגוון של מצבים רפואיים, כגון בריחת שתן, אי שליטה בסוגרים, מצב סיעודי, התאוששות לאחר ניתוח ועוד. לעיתים המצב הינו זמני בלבד, ולעיתים, למרבה הצער, הינו קבוע. אנשים רבים אינם מוכנים לוותר על העצמאות שלהם, ובצדק, ובמיוחד עבורם עוצבו תחתונים סופגים וחיתולים שניתנים ללבישה מתחת לבגדים ואינם נראים לעין, אך שומרים על תחושת הבטחון ואיכות החיים.

חיתול למבוגרים

סוגי החיתולים למבוגרים

הסיבות להזדקקות לחיתולים למבוגרים הינן רבות ולכל בעיה יש פתרון שעונה עליה באופן מלא. להלן סוגי החיתולים הנפוצים ביותר ואשר מיובאים לארץ ומשווקים על ידי חברת כמיטק:

  • תחתונים סופגים או פדים לרמת עצמאות גבוהה – אלו מוצרי ספיגה לשימוש עצמי ללא עזרה אשר נועדו לגברים ונשים הסובלים מבריחת שתן קלה ומעוניינים להמשיך ולתפקד ולחיות חיים מלאים ללא דאגות. המוצר הסופג מונע הרטבה וריחות לא נעימים וכמעט בלתי ניתן לזיהוי מתחת לבגדים.
  • חיתולי לילה – חיתולי הלילה נועדו לציבור המתקשים בשליטה בסוגרים בעת שינה ומאפשרים שנת לילה רגועה ויבשה.
  • סדיניות, מגיני מיטה ושמיכה – מוצר משלים המיועד להגנה על המיטה והמצעים בפני הרטבה, כך שגם אם היו פספוסים, הסדין והשמיכה יישארו יבשים ונקיים.
  • חיתולי יום – חיתולי היום נועדו לציבור המתקשים בשליטה בסוגרים ומאפשרים נוחות רבה יותר ותחושת נינוחות.

 

החומרים מהם עשויים חיתולים

לרוב, החיתולים למבוגרים יהיו עשויים מחומר סינטטי ולעיתים אף מתכלה. לחיתול שלוש שכבות עיקריות, החלק החיצוני הנמצא במגע עם העור ובדרך כלל יהיה רך ונעים למגע, חומר מגבש אשר מטרתו לספוג ולהפוך את הנוזלים לג'ל, ומעטפת הפנימית הנועלת את הנוזלים בפנים למניעת דליפות.

 

לסיכום

חברת כמיטק מייבאת ומשווקת חיתולים למבוגרים מסוגים שונים מן הארץ ומחו"ל, משמשת כספקית מורשה על ידי ביטוח לאומי, משרד הבטחון, קופות החולים ועוד. את מוצרי ההיגיינה ניתן להזמין באתר ולקבלם עד פתח הבית לנוחותכם.

חיתולים מחומר

אולי תאהבו גם את

מה הפח הכי טוב
מה הפח הכי טוב?

בתי עסק, ארגונים, חברות ומוסדות ציבור, חייבים לבחור את הפח שהכי מתאים גם להם וגם לעובדים או לעוברי אורח. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין

קראו עוד »
4 דרכים להנציח את יקירכם
4 דרכים להנציח את יקירכם

הפרידה מהיקרים לליבנו היא אחד הרגעים המורכבים והעצובים בחיינו. אחת הדרכים להתמודד עם הכאב והאובדן היא להנציח את זכרם בצורה מכובדת וראויה. מהם אם כן

קראו עוד »