חיפוש

הדפס על קנבס – אילו שימושים יש לו?

אחת מפעולות ההדפסה הפופולאריות והמועדפות ביותר כיום היא הדפסה על קנבס. יש לכך סיבות רבות ומגוונות כאשר כולן מתקשרות ליתרונות שיש לחומר הזה להציע. אבל לא כולנו מבינים מאיפה הגיע הקנבס ואיך הוא הפך לכלכך פופלארי. אז מה הם היתרונות של הדפס על קנבס ואילו שימושים יש לו? אנחנו כאן בכדי לעשות סדר. 

 

קנבס – מה זה בכלל?

לפני שנגיע לשימושים השונים שיש לקנבס, בואו נבין קודם כל מה הוא קנבס בכלל. מדובר בבד ארוג בצורה גסה שמתמשים בו לשימושים רבים כמו יצירת מפרשים, אוהלים, סירות וכדומה. אבל לקנבס יש היסטוריה מלאה בתפניות וכבר במאה ה14 התחילו להשתמש בקנבס כמשטח ציור בעיקר בצבעי שמן. עד אז היו משתמשים בעיקר בלוחות עץ לציור.

הדפסה על קנבס התפתחה בעיקר בעקבות פיתוח והדפסה על נייר הצילום. בעצם התחום התחיל לצבור תאוצה משנות ה90 המוקדמות וזאת בעיקר עקב ההתקדמות הטכנולוגית שהייתה בתחום ההדפסה. מאז בעצם ההדפסה על הקנבס החלה לצבור תאוצה ולא ניתן לראות כמעט מקומות שלא משתמשים בשיטת ההדפס על קנבס. מדובר בשיטת הדפסה יעילה מאוד ובעיקר אהודה בקרב אנשים רבים.

 

סוגי קנבס שונים

לקנבס יש מגוון מאוד רחב של בדים שכל אחד הוא שונה מהקודם בפרמטרים רבים. בין אם יש שוני במשקל או בכל פרמטר אחר חשוב להבין שמדובר בבדים שונים ועל כן לכל בד יש את התמחור שלו ואת התכונות שלו. הקנבס הראשון הוא קנבס מכותנה והוא באמת יהיה קנבס שהכינו אותו מ100 אחוז כותנה, כפי שאנחנו מכירים מדובר בבד בעל עמידות לזמן רב במיוחד. קנבס נוסף שקיים הוא הקנבס האיטלקי והוא נחשב לבד האיכותי ביותר בעולם.

הוא מגיע במגוון רחב של מידות והוא יכול להיות עשוי מכותנה, פשתן או יוטה. הקנבס האחרון שנדבר עליו הוא הקנבס המעורב. הוא בעצם ארוג מכותנה לצד חומרים אחרין וברוב המקרים הוא יהיה משולב עם פוליאסטר. חשוב להדגיש שקנבס שמכינים אותו מכמה סוגים שונים של חוגים הוא יהיה האיכותי ביותר וזה בעיקר בגלל העובדה שהוא מונע כל מיני מצבים שהצבעים בטעות יספגו או ידהו ואפילו ימרחו. לסיכום כפי שניתן להבין לקנבס יש שימושים רבים בכל מה שקשור לעולם הדפוס.

ניתן לבצע עליו ציורים, הדפסות ועוד דברים רבים ושונים. הקנבס הוא בעל היסטוריה רבה ויש פרמטרים שונים בכדי לקבוע את איכותו. בכדי לייצר הדפסה איכותי על קנבס חשוב לדעת לפנות לבית דפוס איכותי שידע לבצע את הפעולה באופן המיטבי והטוב ביותר כי כפי שאתם יכולים להבין מדובר בעולם ובמלואו ולכל סוג יש את שיטת ההדפסה שלו ואת הצורה. לכן לעוד פרטים אתם מוזמנים להיכנס לכאן: https://www.isragraph.co.il/products/הדפסה-על-קנבס

הדפסה על קנבס

אולי תאהבו גם את

מה הפח הכי טוב
מה הפח הכי טוב?

בתי עסק, ארגונים, חברות ומוסדות ציבור, חייבים לבחור את הפח שהכי מתאים גם להם וגם לעובדים או לעוברי אורח. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין

קראו עוד »
4 דרכים להנציח את יקירכם
4 דרכים להנציח את יקירכם

הפרידה מהיקרים לליבנו היא אחד הרגעים המורכבים והעצובים בחיינו. אחת הדרכים להתמודד עם הכאב והאובדן היא להנציח את זכרם בצורה מכובדת וראויה. מהם אם כן

קראו עוד »