חיפוש

הדברים החשובים שכדאי לדעת על איתור נזילות

האם ידעתם שמקור הנזילה הוא לא בהכרח איפה שרואים את הרטיבות, שניתן לאתר את נזילות גם בלי לשבור קירות ושכל זה אפילו לא מחייב אתכם לצאת מהבית? אם בדיוק עכשיו אתם סובלים מבעיות דומות, כדאי שתקראו את המאמר הבא נזילה היא אחת הבעיות השכיחות ביותר בכל סוגי המבנים בישראל. בין היתר, הסיבה להופעת נזילות עלולה להיות בעיות איטום בקירות החיצוניים, גגות לא תקינים, פיצוץ מים, צנרת ישנה ועוד. בנוסף, יש המון מבנים שסובלים מליקויי בנייה ובהם ניתן לראות את הנזילות מספר שנים בלבד לאחר האכלוס הראשוני. החדשות הטובות הן שכיום קל יותר מאי פעם להשיג את הפתרון לאיתור נזילות ולהתייעץ עם בעלי מקצוע. מנגד, חשוב מאוד להכיר את התחום כדי לדעת איזה בעלי מקצוע לבחור ובמי לתת אמון. לכן, צריך להתחיל עם המידע הבסיסי על נזילות בכלל ועל איתור שלהן בפרט.

 

הרטיבות היא רק הסימפטום – ולא הבעיה

הטעות הנפוצה מתייחסת אל כתמי הרטיבות, העובש והפטריות שיש על הקיר בתור הבעיה המרכזית. בפועל מדובר על סימפטום בלבד, היות והנזילה עצמה נמצאת במקום אחר. אז אם רוצים לפתור את הבעיה, אי אפשר להסתפק רק בניסיון לנקות את כתמי הרטיבות או לייבש את הקירות ואת הרצפה.

התפקיד של בעלי מקצוע למשל הוא לאתר את מקור הנזילה. בשביל לאתר את מקור הנזילה, מתחקים אחריה באמצעות ציוד משוכלל ומתקדם. אז נכון שהשימוש בציוד כזה מייקר את הפרויקט, אבל הוא גם מבטיח שורה ארוכה של יתרונות.

 

כל מכשיר והיתרונות שלו

בעבר ניתן היה לאתר נזילות רק על ידי הרמת מרצפות, שבירת קירות והרס של התקרה. אבל כיום כל זה מיותר, כי יש ציוד משוכלל שלא גורם נזקים מיותרים. בין היתר, ניתן לשלב למשל מצלמה טרמית, גלאי אופטי ואפילו רובוט זעיר שחודר אל הצנרת ומגיע למקומות שאינם נגישים לבני אדם.

לכל מכשיר איתור נזילות יש את היתרונות שלו. אמנם לא מצופה מהלקוחות להכיר את המפרט הטכני המלא של כל מצלמה טרמית או מכשיר מתקדם אחר, אבל בהחלט שווה לזכור את זה כאשר יוצרים קשר עם חברת איתור נזילות שאמורה להיות מיומנת ומקצועית.

 

איתור נזילות בלי לצאת מהבית

איתור נזילות הוא חלק משירות שניתן על ידי חברות מקצועיות בפריסה ארצית רחבה. מבחינת הלקוחות ובעיקר בעלי בתים פרטיים, המשמעות היא שיש המון מקום למשא ומתן ושלא צריך להתפשר על רמת המקצועיות.

יתרה על כך, אפשר לתאם בחלק מהמקרים שירותי איתור נזילות שמסתיימים בתוך זמן קצר ואף לרכז תחת קורת גג אחת את הטיפול המלא והתיקון של הבעיה. אם מתאמים שירות מקצועי של איתור נזילות, לא בהכרח חייבים לצאת מהבית בשביל לחזור לשגרה.

 

צינור ומפתח שבדי

אולי תאהבו גם את

רצפה
אלו סוגי פוליש לרצפה יש?

פוליש לרצפה מכניס לבית תחושת רעננות, יוקרה וניקיון. קיימות מספר דרכים להפוך את המרצפות העכורות למבריקות ונקיות. כדי להשיג את האפקט המושלם חשוב להכיר את

קראו עוד »
איש תחזוקה
החשיבות שבבדיקת קרקע

כשאנחנו עוברים ברחוב ונתקלים בפרויקט בנייה, אנחנו מודדים את ההתקדמות לפי הנראית לעין, כמו עמודים או קירות. אנשי מקצוע, לעומת זאת, יודעים שעוד הרבה לפני

קראו עוד »