חיפוש

האם מותר להעביר נעל צעד ראשון לתינוק בין הילדים שלי?

בשורה מאוד משמחת מגיע לכם מזל טוב!

בשעה טובה ומוצלחת התינוק הקטן התחיל לעשות את צעדיו הראשונים בחיים לבדו ללא כל עזרה מאף אחד. אירוע בו התינוק מתחיל ללכת הינו אירוע משמח ומשמעותי מאוד עבור ההורים אשר שמחים בשמחתו. הרבה ההורים גם לרוב זוכרים את הגיל המדויק בו התינוק עשה את צעדיו הראשונים. מלבד ההורים זהו אירוע חשוב ומשמעותי אצל התינוק. אומנם הוא אינו מבין מה המשמעות של ללכת לבד, אך האירוע מאוד משמעותי עבור התינוק. בכך שהתחיל ללכת התינוק הדבר מעיד על התקדמות משמעותית בתהליך ההתפתחות של התינוק הקטן.

 

אירוע משמח אשר כולל בתוכו בחירה לא קלה.

עם כל הכבוד לשמחה וצהלה אשר נובעת כתוצאה מכך שהתינוק עושה את צעדיו הראשונים בחיים. ניצבים ההורים בפני החלטה לא פשוטה כלל והיא: איזה נעל צעד ראשון לתינוק כדי לרכוש? או האם ניתן להעביר נעל צעד ראשון לתינוק בין הילדים? במאמר הבא נין למצוא את כל התשובות לשאלות אשר בהחלט ענייניות ורלוונטיות לסיטואציה.

 

נעל צעד ראשון לתינוק, מעבירים?

השאלה הראשונה אשר עשויה לעלות לגבי נעל צעד ראשון לתינוק זה האם ניתן להעביר את הנעל בין הילדים. אם זה אחים או קרובי משפחה, יכול להיות בין חברים. התשובה לשאלה הזו היא חד משמעית לא מפני כמה וכמה סיבות.

 

גמישות הנעל.

נעלי צעד ראשון לתינוק הינם נעליים בעלי גמישות מסוימת. בעזרת הגמישות אשר קיימת בנעל, הנעל מצליחה להתאים עצמה עם הזמן לכף רגלו של התינוק. לכל אחד כף רגל שונה במידה מסוימת, לכן נעלי צעד ראשון לתינוק יהיו גמישות על מנת להתאים עצמם לרגלו של התינוק. לכן לא מומלץ להעביר נעל ראשונה לתינוק בין ילדים כיוון שלכל אחד ואחת כף רגל שונה משל האחר, גם אם מדובר באחים.

 

שחיקות.

עם הזמן כל נעל נשחקת ונהרסת מעט. כאשר מדובר על נעלי תינוקות סביר להניח כי התינוק יבלה חלק מהזמן בגני שעשועים פארקים וכדומה. כתוצאה משחיקה של הנעל היא מאבדת מהנוחיות שלה ועלולה להיות לא נוחה לתינוק על הרגל. בעקבות אי נוחות זו התינוק לא ירצה לנעול את הנעל לאורך זמן ויבקש לחלוץ אותן מהר. שחיקה של הנעל והפיכתה ללא תקינה הינה סיבה נוספת ללמה לא מומלץ להעביר נעלי צעד ראשון לתינוק בין ילדים שונים.

 

חדש וטוב.

העדיפות היא לנעל צעד ראשון לתינוק חדשה. לאחר שמדד התינוק את הנעל, הוא ניראה מרוצה מהנוחות של הנעל (אם לא רצה לחלוץ אותן מהר) וכמובן חשוב מאוד לבדוק את המידה. אם מידת הנעל תואמת את מידת כף רגלו של התינוק.

 

לסיכום.

נעלי צעד ראשון לתינוק עשויות לעורר שאלות רבות, לגבי השאלה אם מותר להעביר נעל צעד ראשון בין ילדים הינה שאלה נפוצה אשר התשובה עליה היא עדיף שלא. הסיבה לכך נובעת מטעמי נוחות, גמישות, מידות, כמובן בגלל שנעל עשויה להיות בעלת פגמים ככל שחולף הזמן ונעשה בה שימוש. לכן מומלץ לרכוש נעלי צעד ראשון חדשות לתינוק ולא להסתפק בנעל משומשת.

 

חברת אדידס

אולי תאהבו גם את