חיפוש

דוקרנים להרחקת יונים – המדריך המלא

סובלים ממטרד של יונים? רוצים להרחיק אותן מבלי לפגוע בהן? דוקרנים להרחקת יונים יהיו הפתרון הטוב ביותר עבורכם להרחקת היונים למשך שנים רבות. ריכזנו עבורכם את המדריך המלא לדוקרנים להרחקת יונים, כך שתוכלו לעשות זאת בעצמכם או למצוא את איש המקצוע המתאים עבורכם.

 

מתי כדאי להשתמש בדוקרנים להרחקת יונים?

דוקרנים להרחקת יונים הינם פתרון אידאלי בעיקר כאשר מדובר בהרחקת יונים ממקומות פתוחים להם רשת יונים לא תוכל להיות פתרון, כמו למשל: גגות, חלונות, מרפסות ועוד. הדוקרנים מהווים פתרון ארוך טווח ומחזיקים לאורך שנים, וזאת תוך עלות נמוכה מאוד, לכן כדאי להשתמש בהם במידה ואתם מעוניינים בפתרון יעיל וארוך טווח.

 

איך דוקרנים מרחיקים את היונים?

הדוקרנים גורמים ליונים להרגיש אי נעימות ולא מאפשרים להן להימצא בשטח בו מותקנים הדוקרנים. היונים מבינות בעזרת הדוקרנים כי אינן רצויות וכי אין לאן היכן להימצא, ובכך יודעות שלא לשוב לאותו המקום. הדוקרנים בעלי קצוות קהים כך שאינם פוגעים או חותכים את היונים, ועל כן מדובר בפתרון אידאלי שגם מסייע לכם וגם לא גורם לפגיעה ביונים.

 

אילו סוגי דוקרנים קיימים?

ישנם שני סוגים של דוקרנים וחשוב שתכירו אותם על מנת לבחור נכון – דוקרני פלסטיק ודוקרני נירוסטה. דוקרני פלסטיק הינם דוקרנים מאוד זולים ויעילים, אך אינם עמידים לאורך זמן ונשחקים מהר. דוקרני נירוסטה יעלו לכם מעט יותר, אך מדובר בפתרון יעיל יותר שיכול להחזיק לכם עד ל-12 שנים.

 

כשמדובר בהתקנת דוקרנים, חשוב למקם במקום הנכון

על מנת שהדוקרנים יהיו יעילים ויצליחו להרחיק את היונים, חשוב לדעת איפה למקם אותם ולהתקין אותם באופן מקצועי. התקנה שאינה נכונה לא תביא לפתרון מלא של הבעיה והיונים יחזרו להוות מטרד עבורכם. במידה ואינכם יודעים היכן למקם או איך להתקין את הדוקרנים, כדאי לבדוק או להיעזר באנשי מקצוע.

 

כמה יעלו לי הדוקרנים?

מחיר הדוקרנים זול ונע בין 80 שקלים ל-100 שקלים למטר רץ. במידה ויש צורך בהתקנה בגובה באמצעים של סנפלינג או מנוף, המחיר יעלה וינוע על 1,400 שקלים עד ל-2,500 שקלים. המחיר תלוי בסוג הדוקרנים שתרכשו ובהתקנה.

 

מתי כדאי להיעזר באיש מקצוע?

תוכלו להתקין את הדוקרנים בעצמכם, אך במידה ואינכם יודעים כיצד או איפה להתקין אותם בצורה יעילה כדאי להיעזר באנשי מקצוע. בנוסף כדאי להיעזר באנשי מקצוע כאשר יש צורך בהתקנת הדוקרנים בגובה, היות והם יוכלו לעשות זאת באופן מקצועי ובטיחותי ואתם לא תצטרכו להסתכן.

 

לסיכום – כך תרחיקו את היונים בעזרת דוקרנים

דוקרנים להרחקת יונים הם פתרון יעיל וזול להרחקת היונים לאורך זמן, וזאת מבלי לפגוע בהן. חשוב לקנות סוג מותאם של דוקרנים ולהתקין אותם במקום הנכון. מומלץ להיעזר באנשי מקצוע במידה ואינכם יודעים איפה וכיצד להתקין את הדוקרנים.

קוצים להרחקת יונים

אולי תאהבו גם את

מה הפח הכי טוב
מה הפח הכי טוב?

בתי עסק, ארגונים, חברות ומוסדות ציבור, חייבים לבחור את הפח שהכי מתאים גם להם וגם לעובדים או לעוברי אורח. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין

קראו עוד »
4 דרכים להנציח את יקירכם
4 דרכים להנציח את יקירכם

הפרידה מהיקרים לליבנו היא אחד הרגעים המורכבים והעצובים בחיינו. אחת הדרכים להתמודד עם הכאב והאובדן היא להנציח את זכרם בצורה מכובדת וראויה. מהם אם כן

קראו עוד »