חיפוש

אתם קבעתם! מי הוא אמן החושים המומלץ ביותר ברשת?

לקראת יום הקסמים הבין לאומי שצפוי להתקיים ממש בקרוב, יצאנו לבדוק מיהו אמן החושים המומלץ ביותר ברשת. ערכנו בירור מעמיק וקראנו מעל ל – 2,000 תגובות שהתקבלו מצד גולשים שיודעים דבר בנושא. כל זאת כדי לחגוג את היום המיוחד הזה עם זוכה אחד שהגיע אל המקום ה – 1. רוצים לדעת מיהו? הישארו אתנו ותגלו מי הזוכה המאושר ובמה הוא זכה מלבד התואר הנחשק.

 

תכירו קודם את אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך

מדריך זה לא נכתב באופן עצמאי כפי שאתם וודאי יודעים. שכן, מדובר פה בנושא שמצריך בירור מעמיק מצד מי שלקחו חלק לפחות פעם אחת בהופעה של אמן חושים. זו הסיבה שכתבנו סקר בקבוצת פייסבוק שעוסקת בקסמים וביקשנו לדעת כמה פרטים חשובים שהובילו אותנו אל המסקנה המתבקשת. הנה כמה שאלות שהופיעו בסקר המדובר:

  • האם לקחת חלק בהופעה של אמן חושים לאחרונה?
  • מי היה האמן המדובר?
  • איך היית מדרג את האמן מ – 1 עד 10

לאחר שקיבלנו את התשובות, עברנו על הדירוג באמצעות אפליקציה מיוחדת וגילינו שיש מנצח אחד שהתעלה על השאר ברוב קולות.

 

תכירו את אמן החושים שהגיע אל המקום ה – 1

אם לקחתם חלק בסקר וגם אם לא, כדאי שתדעו שהאמן שהגיע אל המקום הראשון והוא הוגדר בקלות כ – "אמן החושים המומלץ ביותר ברשת" הוא לא אחר מאשר אמן חושים רון גליקסמן. אנחנו לא מכירים אותו, אבל נראה שהנוכחים בקבוצה יודעים טוב מאוד מי הוא. שכן, מעל ל – 40 גולשים דירגו אותו במקום 10 והיו מי שאפילו אמרו שהוא מעבר לזה.

 

מה מיוחד כל כך ברון גליקסמן שאפשר לו להגיע אל המקום הראשון והמכובד?

אלו שענו על הסקר שלנו ציינו כי הם בחרו ברון גליקסמן בגלל שהוא נחשב לאמן שמכיר את רזי המקצוע. אם תצפו במופע שלו, אתם עלולים לחשוב שהתרגילים שהוא עושה הם אכן אמתיים. כלומר, שיש לו יכולת לדעת בדיוק על מה אתם חושבים. אלו שצפו במופע אמרו שהוא מאפשר לאחרים להאמין שהוא באמת יכול לקרוא את המחשבות שלהם.

 

איך תוכלו להזמין אותו לאירוע שלכם?

אם אתם רוצים להזמין את רון גליקסמן לאירוע הבא שלכם, תדעו שאתם צריכים פשוט לערוך חיפוש קצר בגוגל שיוביל אתכם אל האתר שלו. שם גם תוכלו לקרוא פרטים נוספים אודותיו ולראות מהם סוגי האירועים שבהם הוא מופיע. אנחנו נחסוך לכם בזמן ונציין כי אלו שסייעו בכתיבת המדריך אמרו שהם הזמינו אותו לאירועים הבאים:

  • בר מצווה
  • יום הולדת
  • אירוע משפחתי

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את רון גליקסמן, אמן החושים שהגיע אל המקום ה – 1. עכשיו, כשאתם יודעים שהוא זכה, נותר לכם רק להזמין אותו לאירוע שלכם ולהבין מה גרם לו להגיע למקום המכובד.

אמן חושים

אולי תאהבו גם את

ניפוח נרות עוגת יום הולדת
יום הולדת בסגנון אחר

אתם מתכננים לחגוג יום הולדת בקרוב, אבל אתם רוצים שתהיה לכם חגיגה ייחודית? כזו ששונה מיום ההולדת שחגגתם לפני שנה, שנתיים ושלוש? אם כך, אתם

קראו עוד »