חיפוש

איך לפתור ריב?

ריב הוא חלק בלתי נפרד במערכות היחסים שלנו.

השאלה היא לא אם ריב יקרה או לא, אלא איך ננהל את המצב בו אנחנו לא מסכימות עם הצד השני.

 

כמה טיפים שכדאי ליישם כדי לפתור ריב

הקפידי לתקשר איתן גם כשאינכן מסכימות – כמובן, בין חברות יכולות להיות גם מחלוקות או סכסוכים, אבל כשזה קורה, זה לא חייב להסתיים בשריפת גשרים. דברי עם החברות שלך על מה שמפריע לך ועשי מאמץ להגיע עימן אל עמק השווה.

דאגי להיות החברה שתרצי שתהיה לך – התייחסי לחברות שלך בדיוק כמו שאת רוצה שהן יתייחסו אליך. היי אמינה, מתחשבת, נאמנה ונכונה לחלוק מעצמך ומזמנך איתן. לחברות יש השפעה גדולה על הביטחון העצמי, אז את רוצה לעשות טוב לצד השני.

האזיני להן – חברה טובה היא כזו שמוכנה להקשיב ולתמוך בחברות שלה בדיוק כשם שהיא רוצה שיקשיבו לה ותמכו בה.

תני לחברות שלך מרווח נשימה – אל תהיי חברה דביקה או נזקקת מדי. כל אחת זקוקה להזדמנות להיות לבד או לבלות גם עם אנשים אחרים לפעמים.

אל תגדירי להן יותר מדי חוקים וציפיות – במקום זאת, אפשרי לידידות שלכן להתפתח באופן טבעי. זכרי שכל אישה היא אדם בפני עצמה, כך שהחברות שלכן לא בהכרח תתפתח בדיוק כפי שציפית אלא בדרכים מעט שונות ומפתיעות (גם לטובה).

דעי כיצד לסלוח – אף אחד לא מושלם ובכל חברות נעשות טעויות מדי פעם. שום ידידות לא מתפתחת בצורה חלקה, לכן כאשר יש אתגרים בדרך, חשוב לנסות למצוא דרך להתגבר על הבעיה ולהמשיך הלאה. במקרים רבים זה אפילו מסייע להעמקת הקשר. חברויות בין נשים שמצליחות לשרוד משברים ו"כאבי גדילה" רק מתחזקות באמצעותם.

 

טיפ לחברות מנצחת – אמון מעל הכל

אם חבר בוחר לשתף אותך בסוד, זוהי חובתך כחברים לשמור את המידע לעצמך ולא לרוץ ולשתף אותו עם אנשים נוספים. יש להניח כי את מצפה לאותה מידה של דיסקרטיות גם מצד חבריך כלפייך. בנוסף, אל תדברי על חברייך מאחורי גבם ואל תפיצי רכילות

לגביהם. לעולם אל תגייו דבר על חבר שלך, שלא תהיו מוכנים לחזור עליו גם בפניו. היי נאמנה לחבריך האמיתיים והיי מוכנה להגן עליהם אם חברייך החדשים, או אנשים שאת בקושי מכירה, יתחילו לרכל עליהם. חלק מעיקרון הנאמנות בין חברים נשען על הבנת

החשיבות של חברות ארוכת טווח ויציבה.

אל תזרקי את כל זה רק כדי לעשות רושם על חבר או חברה חדשים או עם אדם חדש שזה עתה הכרת. בנוסף, חשוב לזכור שאם צברת מוניטין של רכלנית או חברה שלא מסוגלת לשמור על פה סגור, סביר להניח שהחברים שלך יגלו זאת במהירות ויהססו לחשוף

בפנייך כל דבר אישי בעתיד – או אפילו לבלות איתך באופן כללי. אל תרשי לאנשים אחרים לומר דברים רעים על חברייך בנוכחותך. הגנו על כבודם כאילו היה זה כבודך שלך.

 

מכות

אולי תאהבו גם את