חיפוש

איך לזהות נתח בריסקט טוב לבישול

אתם מחפשים בכל פעם נתחים חדשים של בשר שתוכלו להכין לאורחים שלכם? רוצים להמם אותם עם טעמים שהם לא מכירים ולתת להם לטעום נתחים שאולי לא ייצא להם לטעום בשום מקום אחר? אם כך, כמובן שאפשר להבין מדוע אתם מתלבטים לגבי האופציה של רכישת בריסקט, כי האמת היא, שמדובר על נתח מעניין במיוחד שכדאי לכם להכיר מקרוב.

 

כל הדברים שכדאי לדעת על בריסקט לפני שבוחרים בו

אם אתם מתלבטים בין בריסקט ובין אפשרויות אחרות של נתחים מעניינים לארוחה שתעשו בשבוע הבא, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת על הנתח הזה. ראשית, הוא ממוקם בתחתית חזה הבקר ובכל פעם כשהפרה קמה או מתייבשת, היא מפעילה את האזור הזה, מה שמוביל לכך שהוא יהיה מלא בשרירים. שנית, כתוצאה מכך שמדובר על אזור עם הרבה סיבים ושרירים, צריך להשקיע בהכנה של הנתח הזה לא מעט שעות. השעות שחולפות בהכנת הבשר הן למעשה מה שגורם לריכוך שלו ויש לכך משמעות אדירה. לעומת זאת, אם תנסו לפרוס את הנתח הזה לסטייקים ולהכין אותו בצריבה קלה של כמה דקות, הטעם יהיה טעם של סוליה וזה כמובן מיותר. אתם יכולים לקנות את הבריסקט מהקצב שלכם כאשר הוא מחולק לפלאט ולפוינט או שאתם יכולים לקנות את כל הנתח, ובמקרה הזה יקרו לו פול-פאקר.

 

למה האיכות היא עניין משמעותי כל כך?

בדרך כלל נתח בריסקט איכותי הוא נתח שיש לו צבע טוב, רואים עליו את הטריות והוא גם מלא בשרירים לצד לא מעט שומן. אם חשבתם לרגע שעדיף לכם לחסוך כמה שאתם יכולים ולקנות נתח בריסקט בכל מחיר שיציעו לו, כדאי שתדעו שזו טעות. אומנם זה נכון שעל בשר איכותי כמעט תמיד נשלם יותר, אך מצד שני, זה בדיוק מה שיבטיח לנו בדרך כלל שהטעם יהיה טעם מושלם. לכן, אם אתם חושבים על ההשקעה בנתח הזה ואם אתם רוצים להכין אותו לאורך שעות ארוכות, כמובן שכדאי יהיה לקנות את הנתח הכי טוב שתוכלו למצוא באזור מגוריכם.

 

מהי שיטת ההכנה המועדפת?

כתוצאה מכך שהנתח הזה צריך הכנה של שעות ארוכות, כמובן ששתי האפשרויות העיקריות להכנתו הן: מעשנה או סו-ויד. בשני המקרים תוכלו לבחור את טמפרטורת ההכנה של הבשר ואת מספר השעות שהוא יהיה בהכנה, אך במקרה של הכנה במעשנת כן תצטרכו להתעסק בנתח תוך כדי העישון. לעומת זאת, במקרה של הסו ויד, כפי שאתם בוודאי יודעים, אתם מכניסים את הנתח למכשיר ושוכחים ממנו עד שהוא יהיה מוכן. כך או כך, אתם תראו שאם תשקיעו בנתח כמה שיותר איכותי וטרי, הטעם הסופי יהיה מוצלח במיוחד ואין ספק שכל האורחים שלכם ייהנו מאוד מהחוויה הקולינרית שאתם מכינים להם.

 

מנת שף

אולי תאהבו גם את