חיפוש

איך להתאים בגדים לתינוקת

התינוקות הקטנים והמתוקים שלנו מאפשרים לנו להגשים חלומות ולהלביש אותם בבגדים יפים ומתוקים. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שבננו הבכור הגיח אל אוויר העולם. הבעיה הייתה, שלא היה לנו ולו מעט ניסיון בכל הנוגע להתאמת בגדים לתינוקות, כך שיצאנו לבדוק את הנושא, כדי לקבל את הכלים הדרושים.

לשמחתנו, קיבלנו את כל המידע מסטייליסטיות ונציגי מכירות שעמדו בחנויות. לקחנו את כל הפרטים שנמסרו לנו והפכנו אותם למדריך הנוכחי, כדי לאפשר לכל אחד לדעת איך אפשר להתאים בגדים לתינוקות על הצד הטוב ביותר.

 

איך תוכלו להתאים את הבגד לתינוק שלכם? השלב ה – 1: תערכו רשימת בגדים

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי תוכלו להתאים את הבגדים לתינוק המתוק שלכם, עליכם להתחיל קודם כל בעריכת רשימה מסודרת. הכוונה לרשימה שתכלול את כל הביגוד הדרוש לכם. אם טרם הכנתם רשימה שכזו, תוכלו לראות כעת איך היא נראית:

  • מכנסיים ארוכים
  • מכנסי רגליות לפיג'מה
  • בגדי בסיס ללילה
  • וואנזי ללילות קרים
  • חולצות קצרות עבות
  • סווצ'רים

עריכת רשימה שכזו תאפשר לכם להיות בטוחים קודם כל שאתם רוכשים את כל הפריטים הדרושים. בנוסף לכך, תוכלו להיות ערוכים לקראת ההתאמה באופן הטוב ביותר.

בגדים לתינוקת

איך תוכלו להתאים את הבגד לתינוק שלכם? השלב ה – 2: תיכנסו לאתר של מותג איכותי

בשלב זה אתם צריכים להיכנס לאתר של מותג איכותי. אם אתם תוהים למה אנחנו ממליצים דווקא על אתר ולא חנות פיזית, וודאי תבינו שאנו בעלי ניסיון בעניין ויודעים כמה זה מורכב להגיע עם הבייבי אל החנות.

אנחנו ביצענו הזמנות באופן קבוע דרך האתר של חברת H&M שסיפקה לנו את המשלוחים בכל פעם מחדש, עד פתח הדלת. אם אתם רוצים לקנות דרך המותג, תוכלו פשוט ללחוץ פה: .https://www.hm.com/hw_il/baby/girls/clothing.html

 

החשיבות בבחירת מותג איכותי

חשוב מאוד לבחור במותג איכותי ומוכר. שכן, בגדי תינוקות עוברים לעיתים 3 או 4 כביסות בשבוע. אלה הפליטות או שאריות האוכל שנספגות בבגדים וגורמות לנו, ההורים, לכבס אותם בתדירות גבוהה. בחירה בבגד איכותי תאפשר לכם ליהנות ממנו לטווח רחוק.

בגדים לתינוקת

איך תוכלו להתאים את הבגד לתינוק שלכם? השלב ה – 3: תבחרו בגדים לפי צבעים תואמים

בשלב זה אתם צריכים להיכנס אל האתר ולבחור בגדים בצבעים דומים. אם תסתכלו על הרשימה שלעיל, אתם תוכלו למשל לבחור בחולצות עבות בגווני חום, ירוק ובורדו ולהתאים להן מכנסיים בגוונים חמים דומים, כמו למשל – אפור, ירוק זית וחום בהיר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להתאים בגדים לתינוקות המתוקים שלכם. בשלב זה יש לכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק ליישם את המידע שנכתב לעיל ולהיות בטוחים שהקטנטנים שלכם יהיו לבושים בשיא הסטייל ועם בגדים איכותיים ועמידים לטווח רחוק.

בגדים לתינוקת

אולי תאהבו גם את

מה הפח הכי טוב
מה הפח הכי טוב?

בתי עסק, ארגונים, חברות ומוסדות ציבור, חייבים לבחור את הפח שהכי מתאים גם להם וגם לעובדים או לעוברי אורח. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין

קראו עוד »
4 דרכים להנציח את יקירכם
4 דרכים להנציח את יקירכם

הפרידה מהיקרים לליבנו היא אחד הרגעים המורכבים והעצובים בחיינו. אחת הדרכים להתמודד עם הכאב והאובדן היא להנציח את זכרם בצורה מכובדת וראויה. מהם אם כן

קראו עוד »