חיפוש

איך להשתקם לאחר תאונת דרכים

אם עברתם תאונת דרכים אתם בוודאי נמצאים בסיטואציה קשה מאוד.

ישנם דברים רבים שנדרשים מכם: טיפול רפואי כדי לוודא שאתם משתקמים מבחינה גופנית, תביעת ביטוח כדי למצות את הזכויות המגיעות לכם, ופניה לעורך דין כדי לוודא שאדם

מקצועי בעל סמכות, ידע וניסיון, נמצא לצידכם לאורך ההליך המשפטי המייגע.

במאמר זה יפורט כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי איך להשתקם לאחר תאונת דרכים.

 

הצעד הראשון בשיקום לאחר תאונת דרכים

הצעד הראשון בשיקום לאחר תאונת דרכים מגיע לפני כל מה שקשור לזכויות, ביטוחים, תביעות ובתי משפט. צעד זה הוא: לדאוג לבריאות שלכם. כולם יודעים שהבריאות נמצאת מעל הכול. לכן, אל תמהרו לתבוע את חברת הביטוח לפני שסיימתם לדאוג לטיפול רפואי הולם שכולל כיסוי מלא וטיפול בשלל הבעיות והנזקים הגופניים שנגרמו לכם עקב התאונה. בין אם מדובר בתקופת אשפוז ארוכה חס וחלילה, ניתוחים, ביקורים אצל רופאים, חוות דעת, מרשמים לתרופות, ועוד. כל טיפול שאתם עורכים, תדאגו לכך שיהיה מתועד מבחינת מסמכים רפואיים ושימרו את התיעוד: המסמכים הרפואיים הללו יעזרו לכם בהמשך כשתרצו לדאוג לזכויות המגיעות לכם.

 

כיצד להגיש תביעה לחברת הביטוח

כעת, לאחר שיש לכם את כל המסמכים הרפואיים המעידים על המצב הרפואי שאתם נמצאים בו בגלל התאונה, ולאחר שיש לכם את כל המסמכים הרפואיים שמעידים על הטיפולים שעברתם, אתם יכולים להגיש תביעה מול חברת הביטוח כדי להגיע למלוא מיצוי הזכויות הרפואיות שלכם. אין סיבה שתגישו תביעה לחברת הביטוח לבד, משום שעולם תביעות הביטוח מורכב והפכפך וחשוב להתמצא ולהיות בקיאים בו. לכן, מומלץ שתעזרו במשרד עורכי דין לתעבורה שיוכלו להכווין אתכם לאורך הליך התביעה, מתחילתו עד סופו, ולתת לכם ליווי מלא וגיבוי אל מול הערכאות המשפטיות.

 

איך אפשר לדאוג למיצוי הזכויות המגיעות לכם

כדי לדאוג למיצוי הזכויות המגיעות לכם תוכלו לתבוע את חברת הביטוח בגין נזקי גוף, כאב וסבל, אובדן כושר עבודה, אובדן ימי עבודה, טראומה נפשית, ועוד. כדי להבין כיצד בדיוק אפשר לתבוע את חברת הביטוח כך שתכסו את מלוא התחומים שגרמו לפגיעה בכם, כך שמלוא זכויותיכם ימוצו, מומלץ להתייעץ עם עורך דין תעבורה מומחה שיוכל להסביר לכם בדיוק כיצד להגיש את התביעה, אלו מסמכים חשוב לצרף ובאלו שלבים לנקוט לאורך כל התהליך.

 

לסיכום

תקופת שיקום לאחר תאונת דרכים עלולה להיות ארוכה ומייגעת. הדבר הכי חשוב כמובן בתקופת השיקום הוא הבריאות הפיזית והנפשית שלכם, לכן על אחריותכם לדאוג לטפל בעצמכם לפני שאתם מבררים לגבי תביעות ביטוח ומיצוי זכויות מול חברת הביטוח. לאחר שדאגתם לטיפול רפואי ושמרתם את המסמכים הרפואיים תוכלו להסתייע בעורך דין תעבורה שילווה אתכם לאורך הליך תביעת הביטוח וידאג למיצוי הזכויות שלכם אל מול חברת הביטוח.

 

איש משפט

אולי תאהבו גם את