חיפוש

איך בוחרים אריזות למשלוחים?

בחירה של אריזה למשלוח צריכה להיעשות עם הרבה מחשבה. מצד אחד, חשוב לנו שהמוצר שאותו אנחנו שולחים יגיע בצורה שלמה אל היעד שלו, אך כמובן שאנחנו צריכים להתחשב באילוצים שונים ולייצר את האריזה כמה שיותר קטנה, על מנת לא לשלם עוד כסף עבור המשלוח. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין איך בוחרים אריזות למשלוחים.

 

ביצוע משלוח

בכל משלוח, הדבר המרכזי שאותו צריך לעשות הוא לדאוג שמה ששלחנו יגיע כמות שהוא אל היעד. מה שמאפשר לנו לעשות את זה בצורה בטוחה זה אריזות למשלוחים, כמובן בתנאי שהאריזה נעשית בצורה נכונה. לפניכם כמה דברים שעליהם צריך לתת את הדעת כאשר בוחרים אריזות למשלוחים.

 

  1. גודל

הדבר הראשון הוא למצוא אריזה שמתאימה מבחינת הגודל שלה לחפץ שאותו אנחנו מעוניינים לשלוח. האריזה צריכה להכיל אותו, כך כמובן שאסור שהיא תהיה בדיוק במידות שלו כדי שנוכל להוציא אותו ולהכניס אותו אל האריזה בצורה נוחה. מצד שני, אריזה גדולה מידי תהיה לא פרקטית ואנחנו עלולים לשלם עבורה די משלוח יקרים בלי הצדקה אמיתית לכך.

 

  1. הגנה על המוצר

הדבר השני הוא לוודא שהאריזה שלנו שומרת על המוצר כך שהוא יגיע שלם ליעד שלו. בהקשר של הגודל, ברגע שהאריזה במידות מתאימות אז אנחנו יכולים להניח שהמוצר לא יעבור טלטלות משמעותיות בתוך האריזה. יחד עם זאת, לעיתים יש צורך לרפד את האריזה מבפנים ולדאוג שהיא תכיל הגנות שיגנו על המוצר במקרה של תזוזה במהלך העברת המשלוח.

 

  1. מהי הדרך שבה אנחנו מעבירים את המשלוח

אריזה שעולה לבטן המטוס אינה אותה אריזה כמו זאת שנוסעת במשאית. העיקרון הזה חשוב כיון שלפני שאנחנו בוחרים אריזה עבור המוצר שלנו, חשוב להבין מה כלי התחבורה שאמור לקחת את המוצר שלנו. לעיתים, יש צורך לבצע התאמה מיוחדת כך שהאריזה שאותה בנינו תוכל להיכנס לתוך כלי התחבורה שאמור להוביל את המשלוח אל היעד שלו.

 

  1. חומר האריזה וסימון

הזמן של האריזה והדרך שבה המוצר אמור להיות מובל משפיעים גם על בחירת החומר שממנו האריזה עשויה. ברגע שמדובר על משלוח לזמן ארוך, כדאי לדאוג שהחומר שממנו האריזה עשויה יהיה חומר ארוך, שלא יעבור שינויים או נזקים שונים במהלך המשלוח.

הדבר האחרון הוא לוודא שהמוצר שלנו ארוז ומסומן בצורה ברורה, כדי שברגע שהוא יעבור את הנסיעה נוכל להיות בטוחים שהוא לא ייפול בין הכיסאות ויגיע עד לנמען בצורה בטוחה.

 

לסיכום

בבחירה של אריזה עבור משלוח יש כמה עקרונות יסוד שכדאי להקפיד עליהם. האריזה צריכה להיות בגודל מתאים עם הגנות מתאימות על מנת לשמור על המוצר שלנו בצורה טובה. כמו כן יש להתאים את האריזה לצורת המשלוח וכמובן לוודא שהפרטים המלאים של המשלוח מופיעים על האריזה. כך תבטיחו שהמשלוח שלכם יגיע בשלמות ליעדו.

ארגזים

 

אולי תאהבו גם את

רצפה
אלו סוגי פוליש לרצפה יש?

פוליש לרצפה מכניס לבית תחושת רעננות, יוקרה וניקיון. קיימות מספר דרכים להפוך את המרצפות העכורות למבריקות ונקיות. כדי להשיג את האפקט המושלם חשוב להכיר את

קראו עוד »
איש תחזוקה
החשיבות שבבדיקת קרקע

כשאנחנו עוברים ברחוב ונתקלים בפרויקט בנייה, אנחנו מודדים את ההתקדמות לפי הנראית לעין, כמו עמודים או קירות. אנשי מקצוע, לעומת זאת, יודעים שעוד הרבה לפני

קראו עוד »
מעבר ציוד
מה עושה חברת משלוחים

בימים האחרונים אנו קוראים ברחבי הרשת כל מיני הודעות ופוסטים שגויים שעוסקים בפעילויות של חברות משלוחים שונות. הבורות בנושא גרמה לנו להבין כי עלינו לעצור

קראו עוד »