חיפוש

ארבעה אביזרי המין שיחממו לכם את החורף

איזה כיף בחורף! גשם בחוץ וקר, אין סיבה כלל לצאת החוצה. אפשר להישאר בבית ולהתכרבל בשמיכה. חורף הוא תקופה מאד מיוחדת ודי קצרה בארץ. הוא יכול להיות מאד נעים וחמים כשאנחנו מתכוננים אליו כמו שצריך. החורף יכול גם להפוך לחוויה נעימה ואפילו מדליקה.

חישבו על זה כך: בחורף אנחנו מבלים הרבה זמן בבית, אין לנו רצון לצאת – זו הזדמנות מדהימה לחקור את האינטימיות והמיניות שלנו – בין כה וכה רטוב בחוץ, ואין סיבה לצאת – עדיף להשאר בבית ולהנות עם הפרטנר או הפרטנרית שלנו. לחורף יש סגולות נהדרות: הקור גורם לנו לרצות להתחבק ולהתקרב והוא גם יכול להיות מאד רומנטי. כשאנחנו במצב רוח רומנטי קל לנו יותר להפתח לאינטימיות ואפילו להרפתקאות חדשות בחדר המיטות.

 

אז איך תחממו את האווירה בחורף?

הכניסו אווירה אינטימית ומדליקה או חדר המיטות

חשוב לארגן קצת את המיטה ואת איזור המיטה כך שיהיה חשק להכנס אליה ולהשתעשע בתוכה – החליפו מצעים, פזרו ריחות נעימים, הדליקו נרות ועמעמו את האור. תוכלו גם קצת להפעיל חימום. אבל מאד הגיוני שבשלב מסוים תצטרכו לסגור את החימום, כי יהיה כבר מאד לוהט.

 

החמיאו לפרטנר או לפרטנרית

בחורף אנשים מרגישים לפעמים פחות סקסיים ומדליקים. בגדי החורף עושים אותנו קצת יותר מאופקים ויש פחות אווירה סקסית ברחוב ובבית – לכן חשוב לזכור להחמיא לפרטנרים שלכם, אתם תראו איך זה מיד מחמם את האווירה.

יין חם!

בחורף אנחנו רוצים להתפנק עם משקה חם. כדי לעזור לאווירה הכינו סנגריה שזה למעשה יין חם מלא פירות וממש מפנק. אין כמו ללגום קצת סנגריה חמה כדי להתחמם מבפנים ולחמם את האווירה.

 

אביזרי מין שיחממו לכם את החורף

כאמור חורף הוא הזדמנות מדהימה לחקר מעמיק ומרתק של האינטימיות והמיניות שלכם. כדי לפלפל את האווירה, לפתוח את הדמיון ולייצר אורגזמות טובות יותר לכם או לפרטנרים שלכם שווה לשקול להכניס אביזרי מין שובבים שיחממו את האווירה. אביזרי מין טובים יכולים להעיף את החיי הסקס שלכם למחוזות חדשים.

 

אז איזה אביזרים יככבו בחורף הקרוב?

הכנו לכם רשימה קטנה שתעשה קצת סדר והרבה אורגזמות

ערכת סאדו מאזו

ערכת סאדו יכולה לפנות להרבה סוגי אנשים ותוכלו לבחור אם אתם מחפשים ערכה למתחילים או למתקדמים יותר. הערכה תכלול דברים כגון: אזיקים, חבלים לקשירה, כיסוי עיניים, צובטני פטמות ועוד. אם אתם נמנים עם אנשים שאוהבים משחקי שליטה – זו בדיוק הערכה בשבילכם. ההתנסות הזו תפתח לכם את הדמיון, תעזרו לכם לגלות את עצמכם מחדש ובעיקר תעזור לכם להשתחרר. אין דבר משחרר יותר מאשר לוותר על השליטה או לקחת אותה. וזה לוהט, מאד לוהט.

הארנב! ויברטור חמוד לחורף

הארנב הוא ויברטור מיוחד וחמוד במיוחד. יש מספר חברות שמייצרות אותו וחלק מהן מציעות צורה של ארנב חמוד. זה ויברטור שמורכב בעצם מחלק גדול יותר שמיועד לחדירה, כמו דילדו. ומחלק קטן יותר שמחובר אליו מקדימה ונועד לגרות את הדגדגן. ביחד הם עושים עבודה מצוינת ולוהטת שיכולה לחמם כל חדר קריר. אפשר להשתמש בו לבד אבל אפשר גם לפלפל איתו את חיי המין עם הפרטנר.

נדנדת סקס

נדנדת סקס מתאימה לזוגות שממש רוצים לחמם את האווירה ורוצים לגוון את חיי המין שלהם, בעיר בתחום התנוחות. זה אולי נשמע מסובך אבל למעשה זה פשוט מאד לתלות נדנדה כזו כל מה שצריך זה הנדי מן טוב וסקרנות בריאה.

אז בחורף הזה תמצאו דרכים חדשות להתחמם. צאו להרפתקה חורפית בבית או בבית מלון מדליק וצאו לחקור את החיים, הגוף והמיניות שלכם. שיהיה לכם חורף חמים ולוהט.

אינטימיות ומיניות

אולי תאהבו גם את

משחק פוקר
מה זה סוכן 7XL ומה תפקידו?

מכירים כבר את פלטפורמת 7XL? ה-מקום לשחק בו פוקר אונליין? כנראה שכן. נגיד ואתם מצטרפים ונהנים שעות במשחק בטורנירים מול כול העולם. אבל פתאום קרתה

קראו עוד »